tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, April 12, 2012

ST 33 # - Gempa bumi di Indonesia



Sama-samalah kita berdoa
buat mereka di sana yang mengalami
gempa bumi
baik-baik belaka
amiiinnn...


nota kecik yui
Alhamdulillah amaran tsunami 
ditarik semula





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

eima said...

menakutkan ... dulu waktu tsunami kat acheh dedulu tak gempa di daratan tp dlm lautan .....

Anum said...

insyaallah

azam said...

:) xde tsunami ni...alhamdulillah

nur anis said...

semoga tiada yang lebih buruk akan jadi..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kawan saya duduk kl, dia kata ada rasa gegaran semalam. sama2 kita doa, mudah-mudahan takde pape jadik.

are_lin@yu said...

tatutkan..ayu dhla bru mpi aritu..tkt jd betul..huhu

Cik Rose Cute said...

mudah-mudahan....Amin..

Masz Sidek said...

amin... kt doakan semua selamat...

Saya Disini said...

inysaAllah

uncHa said...

rumah adik rasa gegaran semalam..

AL AZRUL said...

alhamdulillah.. tiada tsunami brlaku, wlupun gmpa kuat d lautan..
mgkin sbb gmpa brbntuk horizontak, tdk sprti thun 2004, gmpa brbntuk vertical, lbih brptnsi utk tsunami.. apa pun, smua ni kuasa Allah swt kan...

Rapunzel Cikilolo said...

aku kan tinggal kat batu caves. tapi semalam aku g melaka. so aku tak rasa la gempa. alhamdulillah

aTy _faRed~ said...

risau jadi tsunami macam dulu lagi....hurrmm...moge2 selamat semuanyer..

anitadiana said...

betul la yui..kak ita terasa semalam duk kat rumah ..rasa bergoyang-goyang...

merahitujambu said...

smlm kt rumah terasa sbb rumah sy rumah atas..

ShahzCudin said...

amiin...
semoga semuanya ok

noor said...

hrp kita dijauhi dr malapetaka

[sutera kasih] said...

sama2 kta berdoa semoga semuanya baik2 saja..kan yui..risau jgk..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

terkejut gak.. bila dgr berita..

alhamdulillah..xde pape kan..

Azhafizah[フィザ] said...

amin...alhamdulillah..

CikPuan Azizah said...

peringatan buat kita semua supaya tak leka dan lalai.. bila amaran camni semua kecut perut kan..

NOOR FATIN said...

teringat tsunami tahun 2004. huu
amin.. moga tidak ada apa2 yg berlaku..

IntaNBerliaN said...

alhamdulilllah amrn tsunami di tarik blik kn... tp kita ni hndaklah sentiasa beringat..

profmie said...

semoga kita semua mengambil iktibar...

Juliet_iRa~" said...

alhamdulillah dah ditarik blk..

moga dijauhkan..