tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 09, 2012

Brooch Riben Felt Double

Salam Isnin semua. Cuti 2 hari aku dimanfaatkan sepenuhnya untuk aktiviti bercraft. Jadi, terhasillah brooch riben double ini. Kenapa nama ada double?? Coz kena lapik 2 helai kain felt. Haruslah lebih rumit sikit.




Ok tak brooch camni?? Dah takde keje cari keje sedangkan ada saja keje menunggu!! Aduhhh.. Suka lengahkan ye yui!!


UPDATE
Riben di atas boleh ditempah jika mahu ya ^__^






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

26 dak comei sayang YUI:

Anum said...

comelnya
macam yui :)

azam said...

cantik...nice

eima said...

comey je ...

saffiya_aleesya @ echa said...

suka pink ribbon tuuuuuuu ;-)

❖ Syaa ❖ said...

lawa lawa . Ohsemmmmmmm ! akak mahal tak buat mende nie semua ?

Diana @ bilakukatacinta said...

haruslah sgt comey..tp akak tak dapat nak pakai menda mcm ni letak atas tudung..dah "tak berapa muda"...hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sangat cute :)

[sutera kasih] said...

cantikla yui..kreatif betul yui ni :)

mizzkechique said...

cantekla..

nur anis said...

combination warna yang menarik..:)

are_lin@yu said...

cute lah dear..kreatif..hehe

noor said...

cutenyer ribbon nih...skrg tgh glemer kan felt nih

Masz Sidek said...

comel... warna pun cantik2... :)

Saya Disini said...

cntiknye..cute

wahida said...

ko nak jual ke ni nok? cute giler...

Nor Nadiah said...

cantiknyer..:)

Nama yui masuk dalam entry ni..:)

http://www.nornadiah.com/2012/04/promot-blogger-1.html

fieda said...

kiut la yui..

Azhafizah[フィザ] said...

cantik double ada 2colour..nice!

LYAfrina said...

WAA..KIUT2NYER

MaYa MustWany said...

cantik..tpi pling cntik merah itam tuh..mnjol sikit

bunga_rose said...

comel laaa

Rapunzel Cikilolo said...

yui, ko memang ade bakat terpendam la.. hua hua *puji nak free

IntaNBerliaN said...

comel yg sagt2 comel nih!!

CikPuan Azizah said...

brooch ni menarik sgt! boleh pin kat atas tudung dua2 bahu.. best2..

izan mama mia said...

berapa rm kalau nak tempah nie....cantik sangat

aimie amalina said...

kalau boh banyak2 kat beg ni mest comei
hehhehehe :))