tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, January 19, 2015

AJL ke 29 - Suara penyanyi ganti Mojo terkesan di hati

Semalam tengok tak tengok saja sebenarnya. Bila sampai part Alyah nyanyi, rasa seram saja. Seram kenapa tak pasti. Mungkin sebab dengar suaranya dan rasa simpati padanya perihal rumah tangga.


Antara ramai penyanyi, aku tak sabar nak tengok siapa yang ganti vokalis Mojo. Mula-mula dengar, fuh, leh tahan juga suaranya. Bila dah fokus, rupanya mereka oku. Allahuakbar! Menitik air mata sebab mereka punya bakat besar.


Sampai bahagian nafas panjang, hebat! Itu saja. Sangat terkesan nyanyiannya di hati ku. Sampai semua dalam stadium berdiri.


Apa pun puas hati sebab Mojo dapat menang persembahan terbaik.


Yang lain-lain aku tak kisah. Hehehe. Tahniah Edry sebab tonjolkan bakat yang sangat hebat. Moga mampu buat mereka lebih berjaya. Membantu orang yang susah. InshaaALLAH.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Mayang ABDUL RAZAK said...

BEST SANGAT,,, KANN....

Azizah Green Line said...

bagus edry perkenalkan oku. suara mereka lg power dr org biasa

Nur Inani said...

kann. kita pun suka :D

Azhafizah Md Nor said...

Mereka sangat berbakat..Tahniah!

Tihara said...

laa..akak lansung tak tengok yui :)

AnneRaini said...

nyanyian yg sgt jujur..tak fake langsung..akak pon terkesan.

mun said...

selama ni bila lalu kat sogo...tgk ramai org berkerumun tgk dorg nyanyi..tp mun xtau plak tu kump. caliph busker.. huhu..

suara dia memang terbaik....