tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 08, 2015

Nasi lemak daun pisang RM 1

Antara juadah terawal aku cuba beli. Nampak besar dan bila buka memang nasinya banyak. Bukan sekadar besar luar, ciput di dalam ok!




Serba serbi cukup. Sambal, timun, ikan bilis, telur. Telur pun 1/4 potongannya tau. Bukan bahagi sekecil-kecilnya seperti sesetengah peniaga lain.


Nora bagi 5 bintang!


Lokasi :
Area Tesco Station 18, Ipoh




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

murahnyaa. memang puas hati kalau macam ni. dekat tempat nani seringgit setengah kalau macam ni.

CikSiti said...

laah yui kat Ipoh ker..dekat sangat tesco st 18 dgn rumah kami tuuu.hari2 leh p tesco hehehe

lynndamya said...

Salam, wah ini lebih dari cukup ni, mmg berbaloi! maybe sbb minyak turun harge kot? haha nice~

Azhafizah Md Nor said...

sedapnya makan nasi lemak bungkus daun pisang ni..aura wangi daun pisang tu yang buat tambah selera :) murah pun murah tu

:: Cik Viva :: said...

kat nilai pun susah dh carik nasik lemak rega singgit...paling murah biasa rm1.20

Iza Fiza said...

Wah.berbaloi la.kitakt tganu ni plg murah kita jumpa rm1.20.tupun bilis 2-3 ekor je.makan 3suap dah habis.

eima said...

my fav tu .... kecur air liur akak yui .....

AnneRaini said...

akak balik kg, bapak akak beli nasi lemak dlm polistren satu 80 sen..terkejut akak sbb murahnye.dah ler nasi banyak.

Lynn Hamzah said...

murah rezeki org yg jual tu...

Muzai Samilan said...

ini bagusss..tetapi mengapa mesti di ipoh???

eMMe said...

cukup bahan dia, dgn hanya RM1, puas hati.. kat Putrajaya tak dapat, abg akak ckp, nasi lemak telanjang, kenkadang tu ade sambal dgn kacang je, harga tak dpt dah RM1 tu, RM1.50 tau..huhuhuhu...

Nadia Johari said...

lama tak makan nasi lemak..rindu nasi lemak mak

Eka Tikah said...

susah nak jumpa nasi lemak RM1 sekarang. sedap pulak tu. hehe

QUEENPINK said...

murahnya :) macam2 ada..lengkap nasi lemak itu.

CT Humairah said...

hehehe kat pantai dalam KL pun ade rasanya cemni tapi tu kazen cakap kalau makan memang 1 tak cukup.. ni kalau semua cukup baguih la. makan 1 aje kenyang..

Azizah Green Line said...

Sedapnya.. paling suka la mkn ns lemak di balut daun pisang.. rasa aura wangi tu