tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, January 05, 2015

Bahasa ekor kucing

Oleh kerana kucing tak boleh bercakap, kita boleh tahu apa yang cuba disampaikan melalui gaya ekornya. Mesti korang ada perasan.


Bab kucing takut/sedang berlawan sila jangan terus pegang mereka kerana dikuatiri akan dicakar balik kita. Ada cara terbaik untuk buat lerai pergaduhan mereka.


Ini bagi kucing yang ada ekor, kucing takde ekor/kontot macam mana?
Pandai-pandailah yang bela itu faham. Hehehehe.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

eima said...

teringat kucing aku dulu2 .... klu gado aku curah air je ....
pastu terajang kucing yg dok cakar kucen aku ... hahahha gilo

eMMe said...

Akak suke tgk kucing yg ekor panjang, yg tak cacat ekornye tu..lurus je.. nampak pURRRfect la kucing tu.. hehehe...tu dia bahasa kucing.. kene paham la kan...

Nur Inani said...

baru tahuu ada bahasa ekor kucing. heheh :D

Azizah Green Line said...

hehehe baru tahu bahasa kucing..nice!

Aneez Jaafar said...

kucing pun ada bhs ye.. hee

tiga lalat said...

Salam. Hee teringat ada pepatah, 'curiosity kills a cat'.

Eca Dwinky Asha said...

pengetahuan baru ne.hehehe...

anamizu said...

mmg x berape berani pegang kucing hehe

Azhafizah Md Nor said...

macam macam aksi kucing.yang penting dorang maintain comel..

lynndamya said...

Salam, haha nice...and btw, ini kucing indonesia ni..haha