tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 08, 2015

ST 1 [2015] - Menu RM 1 di Station 18, Ipoh

Gerai kecil tepi jalan
Hanya waktu pagi


Lokasi : Area Tesco Station 18, Ipoh


Aku akan tunjukkan menu-menu RM 1 yang ditawarkan
Sedap & jimat!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Mayang ABDUL RAZAK said...

ada lagi ke menu rm1.. besnya kalau ada .. sekrg ni pn makan sarapan cam kos makan tengahari, hampir rm10.. sekali air

Etuza Etuza said...

tips blog lebih ceria datang klik ya..moga tersenyum hari ini..http://madey09.blogspot.com/2015/01/senyumkan-blog-anda-pasti-ramai-ceria.html

syukur rezeki meow kan..

Ann Ishak said...

senggit je...biar benar. best tuh, murah sungguh.

yui, kucing saya sekarang bulu dia start gugur la. dah letak ubat kutu/fungus tapi macam takde perubahan je. nak buat macam mane ek

NM03 said...

murahnye

Nur Inani said...

muranhnya lahaii. nak pindah duduk ipoh lahh. hahah :D

lynndamya said...

Salam, owh! menu yg lain pun rm1 jugak ke? ini mmg menjimatkan! :D

Azhafizah Md Nor said...

bagusnya jual murah dan sedap tu

CT Humairah said...

murahkan lah rezeki they ols yang meniaga tu jual murah2

Azizah Green Line said...

Murah... jimat belanja