tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 14, 2015

Bayaran BR1M 2015 untuk individu bujang telah diterima

Tengahari tadi baru gatal tangan semak online CIMB. Tengok ada dah bayaran BR1M. Rupanya petang semalam dah masuk.


Sebab dari semalam dah terima macam-macam berita, brim keluarga dapat, brim bujang dapat padahal dah diumum bermula 15 Januari 2015 baru bayaran akan dibuat.


Dapat awal kira alhamdulillah. Syukur dengan apa yang dapat. Maklum sahaja kita kerja swasta, takde dapat bonus dari pak jib. Dapat BR1M pun dah kira bagus walau rasa nak amaun lagi lebih. Mehmehmeh.


Yang lain bolehlah semak juga. Entah-entah dah habis. Ekekekeke.


Dah ada perancangan sebenarnya duit ini.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui..nak beli apa dgn duit BRIM tu... :)

Cik Puan Rann said...

bestnye dah dapat br1m....belanja leklok...

Diana Rashid said...

Yang kelaurga pun dari kelmarin dah dapat yui..jiran akak ni bagitau dia dah dapat dah pun..kawan2 sekerja suami akak pun dah ambik..

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah masuk awal..fiza belum lagi..

Azizah Green Line said...

Permohonan dlm proses.. tah dpt ke tak. Huuu

eMMe said...

wahhh Yui.. okey la tu dpt brim, akak tak pat brim, dpt bonus, Alhamdulillah... kalo dedua tak dpt, camner ekkk... hurm...rezeki Allah swt, tetap ada dimana saja...InshaAllah...

eima said...

alhamdulillah .... kami tak layak huhu

IbuNoey said...

wah..alhamdulillah.eloklah kalau dah ada perancangan dengan duit tu..moga bermanfaat..;)

ros_reeza said...

ALhamdulillah, Yui dah dapat yer...

AnneRaini said...

akak pon xdpt bonus pak jib..sedey hukhuk

queenniiee qiing said...

family n kawan2 sudah dapat...tapi i yg belum terima

queenniiee qiing said...

kebanyakkan sudah dapat..family n kawan2 pun sudah dapat..tapi i saja yang belum dapt

Anonymous said...

says pun belum terima walau pun bujang

anamizu said...

keje swasta xdak bonus :(

Min Aina Ila Aina said...

Salam kenal

Alhamdulillah dapat BR1M ye..akak dapat baucer buku saja..mari kita membaca. hehe

Ijal Aizal said...

x dapat lg wuu.. dlm proses wuu T.T jeles2