tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, January 06, 2015

Resepi Bergambar : Nasi Goreng Cili Padi



sumber : Resepi Ringkas


Aku tengok gambar pun dah terliur wei! Aku sangat suka versi opah-opah masak. Lain sangat rasanya dengan nasi goreng sekarang. Tengok rupa dah kenal.


Goreng habis simple. Dari nasi semalam membazir, kita buat nasi goreng. Tambah sambal telur atau ikan bilis, perghhh habaq hangpa! Hahahaha.


Selamat mencuba!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Izzati Amira said...

awww sedapnyaa terliur tengok gambar nasi goreng cili padi nihhh

zazanizam said...

Assalamualaikum... morning yui
hahaha mmg tergoda kan! mmg pebret hehe.

mun said...

nasi goreng simple cam nie laaa yg buatkan kita bertambah terliuqq.... kan..kan...

eima said...

betui aku suka nasi goreng tok aku buat ...sedap tp die dah nyanyuk dan tak kuat .... rindu gulai die jugak

Nur Inani said...

sedapnyaa. ada cili api tu memang sedapp :D

anamizu said...

morning Yui! ini kena buat nti hehe

eMMe said...

akak takleh makan pedas2 sgt yui... huhuhuu... tapi mmg sdap kan sebenarnye... huhuhu...

Muzai Samilan said...

nasi goreng wajib buat kalau baru balik dari asrama dulu2

Ann Ishak said...

ye la yui...teringat balik zaman budak2 dl selalu makan nasi goreng macam ni. ishhhh macam nak buat jugak la malam ni, ada lagi nasi sejuk simpan dalam ais gobok tu

Azizah Green Line said...

sedapnyaa...simple je cara masak.!

Azhafizah Md Nor said...

sedap nasi goreng makan panas² n pedas ni

CT Humairah said...

iuuish cili padi huuurm huurmn hahaha