tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, January 09, 2015

Kasih ibu & anak [minah & dedek]




Kucing pun sayang anak. Nampak tak kemesraan dua beranak ini? Manja sangat aksi Adik atau Dedek di samping ibunya, Minah.


Tengok binatang takde otak pun ada perasaan sayang. Aku pelik bila ada manusia kejam yang sanggup buang anak. Akal takde!


Kisah Dana Untuk Meow
[ entry ]


Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ]


MOHON WAR-WARKAN JIKA SUDI
TERIMA KASIH





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

eMMe said...

kan Yui... haiwan pun pandai sayang anak, tu manusia yg berakal, tapi tak gunakan akal ke arah kebaikan tuuu...lagi buat dosa lak tu... aiyaaa... minta jauh la semua tu...

Najib Ariyan said...

minah sangat cantik... and dedek sangat cute... I love them...

Diana Rashid said...

Yang buang anak tu sebab dia lebih sayangkan diri sendiri..

eima said...

sbb manusia terlalu berakal la jd cam tu .... terlebih cerdik nak buat anak tanpa ikut hukum yang halal ....

mun said...

comel sangat meoww yui ni...geram plak...nak cium2...

hana hadi said...

alololo comelnya.. geram tengok

QUEENPINK said...

comel sangat :)

anamizu said...

alolo comelnye minah & dedek :)

Tihara said...

cutenya anak n ibu.
kes buang anak ni sebab zina lebih mudah
perkara nikah yang halal tu disusahkan.

Tihara said...

cutenya ibu dan anak ni ^_^

Nurul Baidurah said...

comel nye kucing yui..

Eka Tikah said...

alahai, comelnyaaa. hehe

ct kektus said...

binatang pon syg anak kan. manusia yg buang anak tu, tak tau lah nk cakap macam mane. perasaan die dah mati kot. :(

Ann Ishak said...

ada akal yui tapi tak tau nak guna...macam tu la gamaknya. takde apa nak kata dengan golongan tu, tunggu je balasan dari Allah.

miki saya dah bunting sekarang ni, tetiba jadi nerves pulak. tak pernah ada pengalaman menjaga ibu kucing bunting. lagi nerves bila nak bersalin nanti

Azhafizah Md Nor said...

Comel je dedek tu..mmg pndai posing depan camera

Azizah Green Line said...

Ada akal tp xtau letak kat mana.. hehe

Comelnya meow yui