tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, January 30, 2015

Bila DELETE berkuasa

Jari dah laju menaip
Laju mengolah ayat agar teratur
Tapi tiba-tiba tekan DELETE
Tak mampu teruskan


Itulah dia diri نرول فريحه



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

nape yui

Mayang ABDUL RAZAK said...

tahniah nuyui.. semoga usaha mendapat kejayaan, bkn senang nak menjaga 30 ekor kucing ni... sekor kucing pun dah cukup menguji kesabaran... seumpama menjaga baby.. kos nya pun boleh tahan juga .... insyallah allah balas segala usaha nuyui menjaga binatang kesayangan nabi ni....

Najib Ariyan said...

Kesiannnnn (nak ketawa tapi karang kena baling kasut)... lepas ni butang delete tu letak jejauh yer... dekat sangat tu... ke jari dah mahir sangat mendelete tu yg tak sengaja menjadi tu...

Ann Ishak said...

bole mendatangkan stress tu :p

Nurul Baidurah said...

nape yui??Ada masalah erkk??

Azhafizah Md Nor said...

kalau sesuatu yang tak ok didelete bagus lah Yui..apepun happy okay

Diana Rashid said...

Delete je yui..kalau rasa tak best..meh share resepi best2..

ayut said...

Kenapa di tekan delete yui....ayut menjengah member lama.. ;) harap boleh bt yui tsenyum..hehee

Azizah Green Line said...

Ala... sian yui. Sebenarnya otak pikir benda lain tu.. sabar ye

Jie Susanos said...

hbt btul kuasa delete ni..hihi

ros_reeza said...

Tak dapek den nak nolong.. Hihi

ros_reeza said...

Tak dapek den nak nolong.. Hihi

Rahim WG said...

aik. taip kat mana tu? hoho

aizamia3 said...

ni biasa berlaku waktu akak tengah leka borak sambil jari leka dok klik sana sini.. padahnya terus ter delete dan lepas tu terdiam terus.. hehehe..