tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, January 13, 2015

Coklat dari Langkawi buah tangan sahabat

Baru ini dia minta alamat opis. Aku bagi tanpa tanya apa-apa. Tengok-tengok esoknya dapat bungkusan. Ada coklat rupanya!


Dia tahu aku gemar coklat almond gold


Alahai sayang, tengah seronok honeymoon pun masih ingat nak bagi kat kawan dia ini. Ehehehehehe. Apa pun terima kasih dear. Far sayang ira!


Baru perasan aku masih tak masukkan gambar perkahwinan dia dalam blog ini. Haaa, nanti masuk. Wajib sebab bestfriend!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

nutella. yummeh :D

zazanizam said...

best la dpt coklat!!!

Nadia Johari said...

nutella tu sedapp

AnneRaini said...

sedap2...coklat yg akak beli haritupun dah tggl bape ketul je...

Azizah Green Line said...

Wahhh bestnya... nyum2

CT Humairah said...

uish tak cair ke ? theerbaik hehe

Myra Jay said...

Wahhh bagus tu, tetap ingat kawan2 :)

Almod Gold tu my peberet too :D

Azhafizah Md Nor said...

Bestnye dpt coklat..rezeki