tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 28, 2015

Resepi bergambar : Biskut Tiramisu



sumber : Resepi Ringkas


Aku tak pasti kenapa nama resepi tiramisu sebab takde pula bahan tiramisu. Yang ada milo/serbuk coklat yang sedap di makan.


Ada apa pada nama?
Yang penting rasanya sedap dah cukupkan?


Selamat mencuba!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

macam senang aje nak buat ^_^

Nurzakiah Hanum said...

nak try la
tq

Eza Boom Boom said...

menarik ni. colourful.. hihik :) Hai yuuuui ^^

Yan Saflina said...

Warna warni, budak2 mesti suka..:D

eima said...

budak suka ni ... dah la warna warni ... xde kafien lak tu ..klutiramitsu betui budak tak suka

Eza Boom Boom said...

Alhamdulillah.. Kabar baik dear. Hihi. :) Yui pulak?

Azhafizah Md Nor said...

colourful tu yang menarik tu

Eca Dwinky Asha said...

on DA balik..terpaksa tinggalkan =.="

eMMe said...

tiramitsu tu bahan2 asa dia bukan coklat kan yui?

akak tak tau sgt pasal kek2 ni...

Siti Rohaida Yusof said...

nampak menyelerakan..

Azizah Green Line said...

Sedap nampak

Nurul Baidurah said...

Nampak sedap jerr..

nanieybarnieylurviey said...

Nk try la nnti

Mardiah Diana said...

Sedapnya...nak try buat ni dik yui...warna pun nampak menarik..