tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 15, 2015

Sambal kuini mengancam!

Ada satu kedai makcik ini, kalau aku nampak sambal kuini, niat yang asalnya taknak makan nasi, terus hilang. Tergoda wei tengok sambal kuini! Tambahan dengan baunya. Perghh! Bayangkan. Hehehe.




Nasi tak payah banyak. Sambal kuini lagi banyak dari nasi lagilah aku suka. Lepas gian. Memang benar mengancam hidungku!


Aku main bantal saja eja kuini macam itu, KUINI. 




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

memang sedap. tapi ros takleh makan sangat, sebab nanti penat.. ros pulak eja 'kuining'.. hihi

Sally Samsaiman said...

benda sedap mana boleh tahan oii! dapat budu pun dah sengeh sengeh :P

Mayang ABDUL RAZAK said...

besnyer.. makan dengan nasi panas..

AnneRaini said...

Perghhhh nampak pun dah boleh terliur ni.. menitik2 air liur akak..haha

Nurzakiah Hanum said...

sedap ek

Nur Inani said...

sedapnyaa sambal kuini. lama dah tak makan :D

eima said...

sedap sngat ke dik ... ai tak penah mkn lagi ....kuini tu cam buah mangga tu kan

Azizah Green Line said...

kuini tu yg buah tu eh...mesti bau wangi kan..hehe

wahida said...

hoiiii!!! bikin kecur air liur je...huwaaaaaa...

Azhafizah Md Nor said...

penggemar kuinin mesti suka..disebabkan fiza tak makan kuinin makanya sambal pun fiza tak pernah merasa..huhu

Ann Ishak said...

buat samal belacan pun sedap tuh

Diana Rashid said...

sama la kita..dah lama tau tak makan sambal kuini..susah nak jumpa..mahal tak dia jual??

Eka Tikah said...

sedapnya kak.....

anamizu said...

fuhh fuhhh! meleleh ayaq lioq ni Yui! hehe