tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 22, 2015

Jus PRAN jus mangga sebenar

Aku tahu pasal jenama ini lepas aku baca entry dari blog sis Rara. Rasa membuak nak cari juga. Eceh ayat kemain!




Beli di TF SS. Satu botol RM 3.90. Beli 3 botol RM 10.50 sahaja. Memang benar airnya pekat dan sangat terasa buah mangga. Orang kata piuuurrrrrr atau asli rasanya itu menyerlah!


Tak menyesal kalau beli. Memang puas hati!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

x pernah try lagi nanti nak cuba

AnneRaini said...

nnti boleh cuba.. Akak blm jumpa lg bile keluar shopping.

Nur Inani said...

pernah minum air ni tapi yang dalam kotak :D

Ann Ishak said...

ye ke...bole cuba

Azhafizah Md Nor said...

belum cuba lagi..nanti nak beli jugaklah.

Eka Tikah said...

air mangga. dap dap. hehe. tapi kite tak berapa suka air mangga. suka makan mcm tu je ^^