tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 22, 2015

Resepi bergambar : Puding Biskut Crackers

Geram tau kalau kelebek fb group resepi ringkas. Tengok makanan & minuman yang ada semua menarik!



sumber : Resepi Ringkas


Cantikkan layernya? 
Sebenarnya aku masih tercari-cari kedai jual bekas itu. Warna biru. Plastik rasanya. Kat area SS aku dah cari tapi takde. Aduh! Bantut niat aku nak buat. Hahaha, alasan!


Jom try, mana tahu nanti banyak kali nak buat lagi sebab sedap.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

nak try jugaklahh buat :D

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
waaaaaaaa
menarik jugak ni

Ann Ishak said...

yui buat lepas tu upload dalam fb ye :p

zazanizam said...

buat2 jgn tak buat hihihi..

Diana Rashid said...

cemana orang buat kuih cantik2 ye..tangan akak ni tak de seni langsung tau..bila buat kuih mesti tang rupa tu tak boleh terima langsung..hahahha...

Azhafizah Md Nor said...

nampak sedap tu yui..nanti ade masa baru cuba..

Azizah Green Line said...

suka tgk org share resepi n save..tp xterbuat2 lg

Eka Tikah said...

sedapny akak. nak try la nnt. hehe

Anonymous said...

Kat kedai MR.DIY Station 18 ada Nurul...akak br beli...bukan MR.DIY yg dlm tesco tau ni yg area luar sblh kedai mamak