tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, May 25, 2012

Akhirnya Labu mati

Tajuk itu bermaksud aku merelakan "kepergiannya". Bukan berharap dia mati okay! Labu ini satu-satunya hamster yang aku ada. Dia telah kematian isterinya Labi lama dah. Bermakna dia dah lama menduda.


- time dah mati -


Tinggallah 2 sangkar hamster menjadi kenangan. Entah bila lagi aku nak beli hamster baru pon tak tau. Ke ada yang nak bagi free pada aku? Muahaha!


nota kecik yui
Hamster mati aku tak menangis lak
Yelah,aku tengok-tengok dah mati!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

Myra Jay said...

Tuan Labu dah semakin tabah kot.. ;)

Moga cepat ada pengganti Labu ye :)

Masz Sidek said...

kesiannye... ;'(

fieda said...

olo ciannya...

Wanieys said...

sabar yer yui...semoga cepat dpt penganti labu...yui suka hamster erk hehehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

labu rindu labi la tu yui..

AnneRaini said...

errr berapa byk binatang yui bela????

nur anis said...

yui bela hamster, kucing yui tak kacau ke ye? sebab saya teringin jugak nak bela..

selamat tinggal labu...

eintan nurfuzie said...

DH SAMPAI AJLNYER...

eima said...

ko semua hewan ko bela kan ... pencinta haiwan betui lka ....
org yg sayang haiwan umpama sayangkan ahli keluarganya Allah syg ....

azizah :) said...

alahai.. dia pon nak ikut bininyya... xpe..redha kanlah...

ecadwinkyasha said...

boleh giveaway je sangkarnye ye..hehehe

dkt ruma ada kucing je...hamster ne geli sikit nak pelihara...

nanakimie said...

huhu...dulu hamster rumet nana pun mati,

*SiRibenMerah said...

salam takziah..

ayut said...

xpela..umor labu xpjg..ganti baru ea..suke hamster ea yui?

Eza Boom Boom said...

kesian... huhu. takziah :(

Cinta Misteri said...

Cinta sejati. Ok gk tk kawen lain, tk mcm laki, kub0r bini masih merah dh menggatal.
Terem0 plak.

shida'R said...

mati?? erkk..huhu..
yui..xsgka suke hamster hehe :)

Selendang Merah said...

kesian dia...semoga dia ceria disane..:)

cik najihah said...

hamster ni payah nk jage sikit..cepat mati

::CIK LYNN:: said...

dah sampai msanya yui...kt umah dlu ada 4 ekor...tp suma dh mati...

aRa ❤ aFiq™ said...

da ajal dia nak buat cane kan..

CintaKhadijah said...

na nanges pon ade tgk pic tuh. sobss..T.T

Che Rosliza Che mat said...

ada duit boleh beli lagi dua ekor hamster hihihi...rajin betul yui pelihara binatang..

Aishah Jahirah said...

dah sampai ajal dia...

Azhafizah[フィザ] said...

Hamster ni kene sentiasa berdua yui..die tak boleh hidup keseorangan..itu yg fiza tahu la.moga akan ada pengganti labulabi yui.