tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, May 26, 2012

Projek craft pertama

Ini projek pertama aku sebagai carfter yang sedang-sedang hangat taik ayam. Muahahaha! InsyaALLAH bila dah settle,aku update apa projeknya ea kalau rajin!. Moga semua berjalan lancar untuk bulan 6 ini. Amiiin.


(1) - Brooch/Pin Riben 50 pcs








(2) - Brooch bunga 2 warna 20 pcs






Doakan semuanya dipermudahkan ea. InsyaALLAH. Amiiinn. Kita hanya merancang tapi ALLAH akan menentukan. Moga yang terbaik.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Aien Alien said...

comel la yui...biarpun sampingan tapi menjana pendapatan juga, ni nak raya lagi kencang la brooch bunga2 :D

ecadwinkyasha said...

wow....lawa2 brooch tu..comel je

Tihara said...

insya Allah dipermudahkan segala urusan yui..aamiin :)

Ezy Chiaki said...

comelnye!

syahirooAhmad said...

kreatif! nak satu!!

uncHa said...

ehem...cantik la kak :) nak hadiah satu :p

syakirah izwanie said...

Brooch riben tu macam-macam warna ya. CANTIK :D

nur anis said...

comelnya bewarna warni..:)

::CIK LYNN:: said...

comel2!! ska yg brooch riben tu...sbb kcik je...=)

azizah :) said...

hebatnya yui! teringin nak ada semnagat macam yui ni.. InsyaAllah moga berjalan dgn lancar!

saffiya_aleesya @ echa said...

comeiii laa brooch riben tu

iizza said...

banyaknya buat..ni kalau nak tempah berapa ni..

aRa ❤ aFiq™ said...

comel :))

CintaKhadijah said...

amin... semoga berjalan lancar..:)

biela bell said...

nak belajar wat gni gak nanti..huk9

Che Rosliza Che mat said...

comel...rajin betul cik yui kita nie...

Ayien Ocaca said...

cumil and cantik !!!!

IntaNBerliaN said...

banyaknya... yui ni rajin sungguh lah.. :-)

permata biru said...

cantiqq..
saya juga dlm usaha ke arah nak siapkan brooch mcm tue..
tp just untuk koleksi sendiri aje..
hihi..suka warna warni..

Azhafizah[フィザ] said...

Semoga bisnes yui terus maju..aminn