tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 02, 2012

WW 44 - Akibat keletihan bercraft





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Amirah Adnan said...

hehe..xpe..masyukkk ;p

are_lin@yu said...

hehe sian dear..nasib siap kan ;-)

ecadwinkyasha said...

alicafe satu!!.hahaha.

eca suka minum 100plus je kalau penat

CikPuan Azizah said...

takpe letih..janji masyukk berbaloi2..hehe

Nor Nadiah said...

penat tapi berbaloi...fuh..:)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau yang sejuk memang sedap, sejuk2 hati kalau minum. hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yui..k.atie pon suka belikn tuk suami alicafe ni klu nak drive g KL...mmg segar matanya xngantuk.hihi

nur anis said...

sedap ke ali cafe ni yui? selalu saya minum nescafe je..huhu...penat kena rehat jugak tau..

[sutera kasih] said...

ala ciannya dia penat bercrafttt

shera haifa said...

best x alicafe? bukan kalau air yg bernama lelaki sesuai tuk lelaki je ke?? hehe. cm tongkat ali..

diana said...

jangan terlebih ambik sudah la..
minuman ni banyak gula.sebab tu mata segar lepas minum.

NOOR FATIN said...

tambah tenaga! yeahh

Azhafizah[フィザ] said...

fiza suka pearl kacip fatimah tu..ade tenaga lepas minum ^_^

cik najihah said...

puyoo ali cafe tu

EruzuLiyana said...

alicafe? abucafe xdak? haha :D

zOeY zAu YaH said...

mesti taknak bg mengantuk kan..hihi..

Woofer Storm said...

terbaik minuman ni.kalau minum susah skit nak tdo..boleh layan fb lama skit^^

-SUPERGIRL- said...

tudiaa .. pekena ali cafeee .. sejuk lagii .. bahagia lah an masuk anak tekakk . haha

♔Lady Ainaa♔ said...

perghhh masyukkk...ni memang kasi kaw2 kalu mengantuk..heeee

::CIK LYNN:: said...

alala...ciannya dia..jga ksihatan sma tau yui...=)

shida'R said...

wow..alicafe tuhh yui hehee..

anitadiana said...

tak pa yui letih tapi masukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....janji customer puas hati...

Cik Purple said...

cp kalau penat minum 100plus jer.. hehehe..takpe kak yui, yg penting berbaloi kan.. :)