tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 17, 2012

ST 36 # - Perempuan itu



Perempuan yang banyak bercakap 
banyak gelak adalah 
perempuan yang pendiam bila ada masalah
 &
 banyak menangis dalam diam


# terasa diri ini =p




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

Anum said...

saya setuju tp x semua

fieda said...

mmg byk gelak..byk cakap..dan bila ada masalah lebih suka pendam dlm hati pastu menangis..ee...mcm diriku jer..huhu..

Masz Sidek said...

huhuhu... betul tu... ;'(

Nurul Husna Mohd Hassan said...

macam saya =) lebih banyak diam kalau ada masalah, kalau cerita takut menyusahkan orang. last2 kalau tak tahan sangat, menangis jela boleh.

Nida said...

Kak Nida bukan perempuan itu.. sebab kalau akak ada masalah pun akak byk cakap...

anitadiana said...

setuju juga....yui...

nur anis said...

betul-betul..tapi bukan perempuan je..lelaki pun sama...

wahida said...

bukan semua perempuan mcm tu...

eima said...

setuju jg ...

aku slah sorg .. klu ade masalah jrg cite ... hehe tp klu bab opis aku cite kat dak opis yg kamceng ...hehehe

IntaNBerliaN said...

oh.. itu diri akak tu..hihi

yayabudakpeylat said...

sokong sangat2 ape yang akaa ckp too .. heheee .. okee nnyi yaya text akak okee ..

Spudin said...

eleh..macam nuyui la kan ? hehe ..ngade nuyui :P

Azhafizah[フィザ] said...

terasa juga.-___-'

::CIK LYNN:: said...

huhu...sama la kita...luar nmpak hepi, dlm sndri je tau...

iizza said...

betul ker..

sy x banyak ckap tapi tetap diam kalau ada masalah dn banyak menangis dalam diam..emm

Elysa Sofia said...

siapa je tak diam dan menangis bila ada masalah? :)

Cik Purple said...

hahaha.. cp pulak byk gelak, byk main tapi kalau ada mslh tetap gelak jugak.. haha.. tp bila msalah berat, mmg diam2 then trus nangis..haha.. :P
btw, ada pengumuman untuk peserta GA cp nih.. :) bole tgk kejap tak? :) http://littlequeenstory.blogspot.com/2012/05/hadiah-terbaru-mini-giveaway-2012.html

Cik Anita said...

Yeay. A bit setuju!!

:D

[sutera kasih] said...

cerrr terbalikkan pulak..huhu

are_lin@yu said...

ayu ni pendiam kot..hehe,..
bla sdih ngis srg2..hehe

Wanieys said...

mcm bias kena diri sendiri ayat2 kt atas hahha

NOOR FATIN said...

saya pulak xbanyak cakap. berat mulut. dalam internet je mcm bertih jagung.. kekeee

Che Rosliza Che mat said...

setuju sangat2 hihihi

azizah :) said...

yup... jijah pon camtu..lebih senang pendam perasaan sorg2..huhuhu

fiQ'Ra said...

fakta.... mungkin.. hehe ;)

Aishah Jahirah said...

terkena jugak la...

aTy _faRed~ said...

eeerrrr....aaaa...hurrrmmm...speechless lak tetibe..;)

Ana Aishah said...

setuju. sebab sy selalu mcm tu. nmpk je macam takde pape tapi hati Allah je yg tau. Yui mmg best !!

hehe