tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, May 21, 2012

Mak Long Yui vs anak saudara

Tajuk agak nyampah aje kan? Sebenarnya nak citer lain dulu tapi biar mulakan entry dengan happy. Coz cerita tu agak mengecewakan hati! Huahua.


- comel tak? Muahaha! -


Time ni aku p kenduri kahwen minggu lepas. Nampak Nur Zahirah Amira, terus rembat dia bawa masuk dalam kete. Mak dia nek kete sendiri. cam jahat aje pisahkan mak dengan anak walau sekejap kan?? 


- Haruslah kami bergambar kan! -


nota kecik yui
Dah siapkan 2 order
yang seterusnya
alhamdulillah


 

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

Azhafizah[フィザ] said...

dah macam ibu dgn anak dah..bukan vs maklong..sbb mira kan macam muka yui.^__^

Anum said...

comelnya

IntaNBerliaN said...

comelnya!!!! ni yg xsabar nk ada ank kecik lg ni..hihii

are_lin@yu said...

comey nya zahirah..mcm maklong dia jgk..hihi

nur anis said...

saya pun suka curik anak sedara saya..hehe

Mish eika :) said...

comel nyaa :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

suka la tengok mata nur zahirah amira =)

Aida78 said...

macam anak beranak dah ni...

cik najihah said...

so comel

Masz Sidek said...

comel2... dah macam mak dan anak... :)

eima said...

idung sama .... comey je ...

saffiya_aleesya @ echa said...

ececeh ada gaya dah tu yui hahaha

wahida said...

comel giler!! gerammmmm!!

Saya Disini said...

comeinye

Aien Alien said...

dah macam mak dengan anak...bukan mak long dengan anak buah da...hehe

::CIK LYNN:: said...

comel! dah debab dh si kcik ni...hehe

anitadiana said...

comelnya yui..tak menanggis ke?

uncHa said...

HEHE COMELNYA ANAKKKKKK !!! hehhe ops..anakkk menakan :p

nanakimie said...

ololo,tomenya,hee..cian baby kna bawak lari dgn maklong ye:)

[sutera kasih] said...

comelnya..alulululu tomey2 hehe

NOOR FATIN said...

haruss la begambarrr kalau ada babyyy. kan kan. dah la comel!

Cik Anita said...

ehemm. ada gaya? bila lagi? :P

azizah :) said...

hehee ada gaya jadi seorang ibu ni yui :)

iizza said...

ala comeynya..

Myra Jay said...

Mata bulat :)

2 2 comel :)

shida'R said...

come dah...mcm ank yui plak hehee..insyallah kn yui~

J.Syazwana said...

rindu kat anak buah kite !
takpe next week nak naik perlis jumpa dorang. yeay !

Che Rosliza Che mat said...

hihihi comel....mcam anak yui pun ada...