tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, May 05, 2012

Gambar Pra perkahwinan Awal Ashari & Scha Al-Yahya

Sebenarnya aku tertarik tengok konsepnya. Ala-ala klasik aje plak pada pandangan mata ni. Cun wei. Tiba-tiba terbayang diri ini di situ. Huahua. Angan-angan belaka!






Cantik kan?? Kredit kat sini .  Tak sabar plak nak tengok gambar pakaian nikah, persandingan. Mesti lagi cun kan?? Sebelum jadi kat diri sendiri, tengokla orang lain punya dulu. Ye tak?? Hihihi.


nota kecik yui
Rindu plak hati ini
Aduhai!






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

izan mama mia said...

heheeh..semoga impian jadi realiti..yui..

teratak hati said...

cantik sangat..

syakirah izwanie said...

Memang pasangan yang secocok. Waiting for gambar pra-wedding kak yui dgn mr.Right :) Hahaha.

Cik Penguin_Solehah said...

diorang sweet couple.. Harapnya berkekalan lah,Amin=)

-SUPERGIRL- said...

awal curang dgn mee ! huhuk =((

Shiema Sufian said...

Pakaian nikah sangat cantik. Shiema suka!

::CIK LYNN:: said...

ehem2...nti yui n shapit wat cmni tau...=)

Nisa Greennnpanda said...

smart la pic nie.. ala2 klasik gitu.. ^_^

cinta siswi said...

xminat..hikhik.. padahal jeles.. grrr..hahah

wawaroxx said...

unique! hopefully nanti dapat gambar macam tu jugak :D

EruzuLiyana said...

scha ni mmg cantik. jauh lebih cantik dari fasha. :)

Azhafizah[フィザ] said...

Lain dari yang lain tema Schawal ni..terkagum juga ^__^

IntaNBerliaN said...

akak pun sk tgk gambar dorg ni.. cantik sgt kan :-)

aimie amalina said...

rinduuuu ye

rinduuu sapeee
kikikiki

tap mang comei
hehehehehe

NOOR FATIN said...

diorg sgt serasi! hehe kan sama cantik sama padan..

Cik Nurul said...

cantik ! nak macam ni gaaakkkkk ^^

are_lin@yu said...

sweet ;-)

[sutera kasih] said...

klasik gilerr..ada style la !