tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 16, 2012

WW 46 - Safi Rania Gold




nota kecik yui
Tengah promosi di Guardian
Memang berbaloi!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Anum said...

apa tunggu lagi ..
cepat2

Myra Jay said...

Pengguna tegar Safi Balqis :)

iizza said...

dah lama ker pakai safi rania ni..ok x..

are_lin@yu said...

pnh cuba dulu..sesuai gak dgn muka..tp suka tukar2..hehe

::CIK LYNN:: said...

yui pkai rania eh...

fieda said...

kalau tgh promosi mmg berbaloi kan yui..yui pun pakai jugak ye..

wahida said...

ok tak yui? ramai blogger pakai...aku ingat nak try jugak...

Aida78 said...

ok ke pakai safi rania ni...selama ni kak tengok je kawan kak pakai takut dengan kak x sesuai lak he3...

msredcheesecake said...

memang da lama pakai ke baru nak try?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yui...mmg berbaloi klu beli time promosi.Jimat pon iya :D
Tpt kerja yui kat area AEON tu ke?Klu tau leh gede2..hihi
Mmg besar AEON tu..mmg penat jalan,pastu g bwk anakbuah sekali..paham2 la camna k.atie ngan adik nk bersoping.hihihi

saffiya_aleesya @ echa said...

ok ke pakai safi rania ni..tak pernah try lagi..nak gak try kan sbb harga pun murah..

Masz Sidek said...

belum pernah try safi rania ni...

IntaNBerliaN said...

oo tgh promosi ek.. leh g usha nanti :-)

Saya Disini said...

xpnh pakai lgi..sy pakai safi biasa je

Jo-Blogger said...

guardian kt mn tu?brg2 laki xda ke?oklah sy singgah dan follow.nt follow me back ok.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

lotion kita..pakai yg sama la.... hehehe

nanakimie said...

nana pn pkai yg ni,tp beli krim n pencuci muka je,hee...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kena pakai kalau umur dah 30. hehe

fiQ'Ra said...

alamak, belum try lagi. dengan muka yui ok tak? tergoda pulak. rasa nak beli :D

nur anis said...

losyen tu yang kecik comel tu kan..saya pun beli..tapi beli sebab geram dia kecik..comel..bukan pakai pun..hehe..

ziezah said...

ok tak yui.. ni rozita che wan pakai ni...

Azhafizah[フィザ] said...

kalau yang promo pasti berbaloi beli tapi sayang fiza tak pakai produk ni pulak..aisehh.rugi2

Che Rosliza Che mat said...

Time promosi memang murah giler...