tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, May 14, 2012

Percubaan 2 resepi yang menjadi!

Syukur alhamdulillah, resepi-resepi yang aku ambil di sini antaranya Jumaat lepas, telah aku cuba pada waktu cuti Sabtu & Ahad. Paling menggembirakan apabila ia menjadi walau percubaan pertama kiranya hadiah hari ibu kan


Apakah antara resepi yang aku ambil? Meh aku share gambar 2 keping ni ea ^__^


- coleslaw -


- kuah yong tau fu -


Itulah dia 2 resepi yang sempat aku buat. Coleslaw itu memang besh! Pasni tak payah bazir duit beli kat kepsi mahupun meribrown. Modal sikit dan paling lama tahan seminggu. Resepi kedua haruslah kuah yang ku buat.


Secara kesimpulan, ia memang besh dan berbaloi. Ehem-ehem, ada yang nak resepi ke? Leh aku share nanti.



nota kecik yui
Mood masak mai 
jadilah camni
lau malas, tak dapat
nak kata pa, huhuhu




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

IntaNBerliaN said...

akak nak resepi kuah yong tau fu tu..hihi

Che Rosliza Che mat said...

cam sedap jer hehehe

are_lin@yu said...

bezkan klu apa yg kita wat mnjadi ;-)

mizzkechique said...

wahhh, pandainya..

uncHa said...

hee mcam sedap je :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya nak kuah yong tau fu tu =)

nur anis said...

nak belajar buat kuah yong tau fu....

Bulan Syurga Firdausi said...

sedap nye....x mau resipi mau yui anta bg ckit ;)

charmyiex said...

amboi amboi..mood masak mai dah ek!!! apa lagi...post la resepi..sharing is caring..x gitu??

Myra Jay said...

Nak resepi!!! heheee,
Nanti leh try cara Yui plak ;)

Masz Sidek said...

nampak menyelerakan... nyum2... ;)

eima said...

nk resepi kuah yong tau fu tu .....

Cikpuan rara said...

yui ni mmg rajin kan.

Tihara said...

dua2 menu besh ni :)

sis92 said...

hee sis pun slalu rujuk website tu jgk klu nk main masak2

CekbOlat-bOlat said...

helamakk ! sedapnye

Gen2Merah said...

makkk aii, meleleh saya tengok.. faveret saya bah ni... ajar saya juga buat ya.. ehehe

Followed (",)

msredcheesecake said...

TANAK RESEPI, NAK YG DAH SIAP MASAK NYE... HHEEE

fiQ'Ra said...

dua2 resepi tu nampak geram je.. ttiba rasa lapar.. yui, nk resepi dua2 tu.. hehe ;)

Cik Anita said...

alahai.

rajin masak plus rajin jahit2.. memang terbaik lah Yui!!!

Saya Disini said...

wah..rjinye..pandai awak

ziezah said...

rajinnya yui..untung shafik..hehee

iizza said...

bestnya kalau dtg rajin nih..macam-macam leh makan..hihi

fieda said...

tak sangka yui terer sungguh la bab memasak ni..

Aishah Jahirah said...

masak sendiri mmg puas hati....kebersihan terjamin, dpt mkn puas2 yg pntng..hehee..

anitadiana said...

tahniah..rajinnya yui mencuba...

shida'R said...

yui..boleh dah ni...hehee..bila lg... :)

Azhafizah[フィザ] said...

terbaik dari dapur yui ^__^