tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 03, 2012

Cadbury Dairy Milk

Coklat Cadbury, sape yang tak suka, sila angkat kaki. Hihi. Tanya aku, perghh! Pebret ok! Tapi aku sangat jeles dengan gambar di bawah ini. Saja nak bikin aku tergoda. Takpe, akan ku pastikan ada yang belanja makan Cadbury ini. Muahaha!


- Mamat sengaja cari pasal dengan gua! -


Last jumpa 18/03/2012. So, ada peluang nak minta itu ini kan? Hihihi. Gurau aje okies. Orang memberi kita menerima, tak perlu meminta- minta ^__^.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

Masz Sidek said...

coklat cadbury memang menggoda... :)

[sutera kasih] said...

ehemmmmm cadbury tanda sayang tu heee

are_lin@yu said...

hehe mntk bnyk2 dear..hihi..ayu suka jgk..nyum2..

yayabudakpeylat said...

..: nak siket bolee ?? ahaks ..

nak tempah nama mcm too bolee tak ??

Nurul Husna Mohd Hassan said...

mintak2 1 lori yui. hik3

anitadiana said...

yui..kak ita semua coklat suka..he..he..suruh belanja kak ita sekali yui..he..he

Anum said...

sedapnya

yayabudakpeylat said...

upss .. yaya dah tak bukak fb lhaa sis oict .. mumy taa bgy .. cm mne nak tempah nieh ??

Saya Disini said...

nak3

eima said...

nak mintak itu ini ??? haiippp haiipp lain je bunyi tu ... minta yg baik2 je tau ...yg tak elok babab karang ...

Cik Anita said...

Apa yg Nita nampak lah, Yui ni suka makannnnn! hee. suka coklat, suka cheese dan suka benda2 makan. upss. jum diet! hahahaha

:P

Cik Purple said...

coklat cadbury? sedap! :D tp sayangnya.. cp tak berapa gemar sebab manis sgt.. terutama dairy milk.. salu mkn hazelnut jer.. hehe..

Azmi Khan said...

wah suka coklat ye....
sy suka juga...
tp tak suka cabury....

wahida said...

eh, tetiba aku pun nak cari cadburry jugak..

J.Syazwana said...

suka semua jenis coklat !
hehehehe

pena rozie said...

I like....

Rapunzeel Cikilolo said...

hahaha. untungla dapat cekelat. aku nak, kena mintak depan mata. harap ade surprise belikan? tak mungkin...

CikPuan Azizah said...

sedap..tapi lately kurang sebab pernah jumpa ulat dlm coklat cadbury ni...eeee xmo makan lagi...

::CIK LYNN:: said...

sy suka!!! cik lynn suka yg hazelnut...waa...yummy2...yg bli kt labuan ari 2 xmkn lg...hehe

Si Cadburry said...

Gile taksuke

Cik Yatt said...

tadi bru beli..hehehe

Woofer Storm said...

siapa mamat tu?hehee

#nak juga coklat saudari^^

Che Rosliza Che mat said...

Anak akak memang suka coklat nie...sedap giler!!! hehehe..

Azhafizah[フィザ] said...

selalu beli coklat cadbury kat 7e yang fingers tu..sedap..tapi sayang..RM2.00 untuk 6pieces..tak puas makan sorang..hihi

IntaNBerliaN said...

dulu akak sk mkn coklat tp dah makin besau ni.. dh xberkenan sgt dgn coklat... akak kan, ada beli coklat daim, 1 plastik dia tu... dr thn lps sampai skrg tak hbs2.. setengah pun xhabis lg..hahhah