tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, May 27, 2012

Duit oh duit



# Dialog antara aku dan adik ku

amek kau, jawapan kaw-kaw dari kakakmu!
Muahahah
Penangan craft la ni!


nota kecik yui
Bengang aje dia bila chat dengan aku
Gurau senda!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

✿Lady Ainaa✿ said...

duit mengalir keluar macam air je... heheheh.. kne sekali dengan kakak... XD lawak2... berjimat2 lah ek..

lieynanilaz said...

saya pun selalu kenakan kaw2 kat adik lagi2 kalau mereka mintak duit...haha.

Tihara said...

mmg senang abeh yui..selalu pk mcm org yg senang dpt tu acaner eh :)

SYAH'IZZAT said...

setuju! haha :)

cik violet said...

betol2. sng habes. haha

teratak hati said...

hehe..duit mengalir cam air je..kena pandai2 la..

ayut said...

hahaha..bocor je..xjahit..adehhh -_-"

azizah :) said...

hahahaha sabar jelah..

ejulz said...

haha.. g simpan kat asb pun x sampai sebulan.. hehehe

Che Rosliza Che mat said...

hihihi duit sekejap jer depan mata...pastu lesap!!

Si Cadburry said...

Hahaha. Duit oh Duit.

Deq's Qienz said...

huhuu..sabo jelahhh..

Deq's Qienz said...

huhuu..sabo jelahhh..

eintan nurfuzie said...

duit ni lagi banyak lagi la x cukup..kan?kan?

Wanieys said...

mmg duit skang ni kejap jer abis....hikhikhik

Selendang Merah said...

haha..lepas nie kena berjimat cermat..lah..:)

Aishah Jahirah said...

hehee...ada je jawapan akak dia ye...

anitadiana said...

sama lah dapat gaji bayar utang..he..he

are_lin@yu said...

hehe jwapan yg bgus kan.hihi

Cik Anita said...

nilai duit rm50, dah cam rm10 je sekarangggg..huh

YOUsoF said...

Duit nak dikumpul memang berat, masa nak melayang keluar tu ringan bebeno la pulak.. ;D

::CIK LYNN:: said...

sekarang ni kalu pecah je RM50, cpt je abih...huhu

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

ahaha..jawapan terbaekkk dyew bagi hikhik

Azhafizah[フィザ] said...

Bagus jawapan yui tu..hihi..