tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, May 04, 2013

Ayam Uncle Bob - RM 6

Haritu tengok Kak Ina Intan Berlian post kat entry pasal ayam ini terus aku teringin nak beli. Jejak sahaja kaki ke pasar malam, terus cari ayam ini. Punya kempunan!




Harga macam biasa RM 6. Kalau tak silap aku katanya semua isi tapi time aku makan haritu ada juga beberapa tulang. Erm pelik gak.


Sebab sebelum ini 100% isi ayam tanpa tulang. Terus ngap makan. Ke sekarang dah jadi lain ea?




Bila dah ada tulang, terus rasa tukar selera ke Ayam Goreng Taiwan kalau tak salah aku. Comfirm 100% isi semata-mata. Nyum nyum.


Takpe, dah dapat makan pun sangat bersyukur. Alhamdulillah.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Cik Nur™ said...

Haa..Nur beli hari tu ada tulang jugak....

sakit gigi tergigit tulang, mkn lak rakus..haha...

ingatkan tak ada tulang...

Aishah Jahirah said...

ayam uncle bob.....xpenah pulak nampak....kat kl xde kot ye..

KY said...

alahai...sedap tu..

Shakira Pathi said...

SEdapnye, tetib arasalapar yg amat :)

adyna said...

patut la masa makan kat ipoh ada tulang jugak

psst akak tak pindah lagi yui...

Hazmin Hamudin said...

Memang ada tulang pun. Huhu

ayut said...

ayut slalu mkn ni tp bkn nama abg bob la...ihihi..kat PJ dulu pon RM6...done sini.

azizah :) said...

pehh nampak sedapp tu..

Syazana Zainn said...

Ayam goreng ni ada kat mana?

Tak pernah nampak pun. huhu

J.Syazwana said...

Tau tak kat Mont Kiara tempat keje kite dorang jual ayam ni Rm9 kot tak salah. giler kan.

Che Rosliza Che Mat said...

first time dengar....tak pernah makan lagi..

IntaNBerliaN said...

ooo sepatutnya ayam ni isi semua ek?.. akak pun xtau.. sbb br pertama kali makan.. mmg ada tulang pun.. tapi sikit je la..

MaYa MustWany said...

kalau kl ni mesti mahal :(