tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, May 25, 2013

Hari minggu hari penuh aktiviti

Minggu ini nak siapkan tempahan craft mana yang patut. Minggu ini, minggu depan ada kenduri kahwin kawan sekolah rendah. Alhamdulillah tahniah untuk mereka.




Nampak gaya tak perlu nak masak untuk lunch sebab dah makan nasi minyak. Kih kih. Best tengok Shinchan tidur lena. Lapar bangun, dah kenyang tidur. Nak main ikut mood =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Aina Ayunie said...

shinchan si kucing, haha.. lain daripada lain namanya.comell sangat haha,. time kenduri best, bole isi perut free je. haha

Kakzakie said...

Sinchan memang beruntung sebab ada yg sayang padanya...

ayut said...

serius shinchan dh besar...kejap jer dia membesar..ayut pon arini ada kenduri..ni jp lg blik ayer itam :)

zulhilmi tempoyak said...

jom la g tgok wayang jom... ;p

vanillasnow said...

Alaaa..comelnya shincan ^_^ tahniah buat kawan sekolah rendah yg dah kahwin tu ~

Shakira Pathi said...

santai-santai :)

Azhafizah Md Nor said...

makin lama makin busy kan.just follow the flows :)

Amanina Mads said...

comelnya kucing

KY said...

alaa....nak tumpang tidur sekali boleh

^^eKaTiKaH^^ said...

lenanya dia tidur. hihi..

kYna 'cAnGgiH' said...

Alamakk comelnye shinchan versi kucing..hehe

eintan nurfuzie said...

sinchan2.. tu je la kojenye

http://www.nurfuzie.com/2013/05/rumpai-laut-sebenarnya-tiada-kolagen.html

Cik Yatt said...

demoknye kucing!!!!!

tenku butang said...

huu.. impian teman nak bg Oyen teman domok macam Sinchan lah.. heee..

aReLaN said...

sama la. hujung minggu tak merasa nak berehat.banyak betul pengisian.

azizah :) said...

lama tak makan nasi kenduri..hehe ok la macam2 aktiviti ada hujung minggu..

Cik Nur™ said...

musim cuti ni mmg byk kenduri kan.. :)

nyenyaknya tgk sincahn tido...