tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, May 11, 2013

Rupa kucing selepas baru sahaja dilahirkan

Ini gambar anak Eton yang sulung. Sejurus lepas beranak, laju sahaja aku ambil gambar. Kerap kali tengok Eton beranak. Bidan cuci mata sahaja. Hahaha!




Kau tengok gambar, mata pun belum buka. Masih basah lagi. Macam manusia juga kan? Kucing mampu beranak sendirian tanpa bantuan sesiapa walau aku sendiri yang eksited lebih. Kih kih.


Orang kata jangan selalu ambil gambar kucing, nanti cepat mati. Aku percaya, kalau dah tiba ajalnya, apa pun kita tak boleh buat. Redha walau sedih =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Mieya Atiera said...

Berani betul tengok. Kalau Mieya, pandang pon tak berani tau.

KY said...

berapa ekor pulak anak eton kali ni

Shakira Pathi said...

Mata dye purghh.

Tihara said...

haha luculah yui ni, mesti excited kan..tahniah eton, takmau lah caye yg mitos snap gambo tu kan :)

Hazmin Hamudin said...

Memang peminat kucing sejati ni. Nama kcing pun unik. Eton.. bedah ada tak yui? Hehe

Rosmiza Ali said...

Selalu juga dengar mitos pasal tangkap gambar kucing tu..

azizah :) said...

beraninya yui... jijah geli tgk anak kucing baru lahir.

Cik Nur™ said...

nanti ibu dia bersihkan dia..
Nur pernah tgk gak kucing beranak..

Sally Yatiey said...

Tahniah eton ;D hehehe

BUI JUNAIDI said...

EII,GELI TENGOK..

Azhafizah Md Nor said...

kucing suke tidur camtu kan.rasa nak kacau je bile dia tidur.heee

IntaNBerliaN said...

cepat2 akak scroll dr tgk gambar kat entry ni.. hihi

Shida Radzuan said...

wahhh ramai ler seisi rumah nnt hehee :D

akang surya said...

iyyyy kayak masuk got ... he he he
mantapzz anda pemberani mbak (y)