tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 28, 2013

Baju dari Bandung bersama tuannya

Mula-mula terima kasih untuk kata-kata semangat dari kalian mengenai entry kematian salah seekor anak kucing aku. Sedih tapi aku redha.


Ada yang nak tengok baju kurung moden yang dah siap dijahit + dipakai. Okay, meh aku tunjuk sikit. Special untuk mereka yang nak tengok aku pakai kan =)




Kerawang keliling tangan. Kain pasang 3 1/4 meter alhamdulillah cukup. Suka pakai sebab tukang jahit pandai dan selesa. First time guna perkhidmatannya.


Kalau ada yang berminat nak kain pasang macam dalam gambar, tapi hanya warna ungu perlahan yang ada, boleh tengok sini { link }.


InsyaALLAH lepas ini sambung balik entry jalan-jalan di Bandung.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cantik sangat2

istiqomah said...

cantiknyaaaa! tapi lace tu ag murah kalau jahit sendiri,, :)

Mimi Azirah said...

Nampak cantik

:: Cik Viva :: said...

emm..hp baru ke tu?? hehe

Deqla Manjew said...

ok cantik..tp nape x suruh org snapkan gambo.. nampak sipi2 la pulok...hikhik...

Mrs Lurve said...

comel..

Kakzakie said...

Kalau comel cukuplah 3 1/4 mtr tapi kalau kakak tak cukup Nurul..

azizah :) said...

cantik yui..jijah suka yg ada kerawang gini..

ieda immi said...

baju dari sana kalau x der kerawang2 x sah kan dik ;)

Cik Nur™ said...

cantikkk.. :)

Azhafizah Md Nor said...

baju cantik dipadankan dengan yui comel :)

Shida Radzuan said...

cantik tu yui :)

Nory Zoulkefle said...

cantek kaler mustard...
bolehlah buat baju raya ek..hehe

are_lin@yu said...

bju + tuan badan sgt serasi dan comel..hehe

MaYa MustWany said...

cantik..
tengok baju yui,baru teringat tak beli lagi baju raya.hihii