tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 30, 2013

Pin comel dari Sis Fieda



Balik SS aritu, ada satu sampul tertulis namaku. Buka-buka ada 2 pin comel macam atas. Tengok ada tulis nama "FIEDA". Aku rasa dari blogger Sis Fieda.


Terima kasih sudi bagi pin comel. Yui pun lupa sebab apa hadiah ini diberi. Hihihi. Apa-apa pun yui suka sebab pin tu ada huruf  "Y" bermakna YUI.


Entry selepas ini adalah total perbelanjaan sepanjang perjalanan dari Malaysia - Bandung - Malaysia.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

eintan nurfuzie said...

wa.. untung2.. comei

Nurzakiah Hanum said...

cutenya

Mek Onie said...

auwwwww,best la tu :D

are_lin@yu said...

comel!thniah yui ;-)

♥ Nurul Baidurah ♥ said...

cepat ya yui,buat entry pasal di bandung...

ieda immi said...

comel !

KY said...

eeemm...memang comel n cantik

izan mama mia said...

comel,..er kak fieda dh lama tak nampak sekarang

Deqla Manjew said...

comel la yui..deqla ada dpt brooch gak dari kak fieda.. tp lom buat entri lagi...

azizah :) said...

memang comel!

Azhafizah Md Nor said...

cantik pin tu.rezeki yui kan.alhamdulillah orang memberi kita merasa :)

Cik Nur™ said...

comeill :)

IntaNBerliaN said...

cute je

Shida Radzuan said...

cantik yui :)