tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 16, 2013

ST 78 # - Mencuba itu perlu

Selain berusaha dengan berdoa
Usaha dari kita sendiri harus ada


Jangan cepat berputus asa
Tanpa terlebih dahulu mencuba


InsyaALLAH....

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

shaFazie said...

betol2... selamat pagi yui

Nurzakiah Hanum said...

usaha2

NM03 said...

tak cuba tak tahu.....







:p

It's Me said...

Yup betol tu. Berdoa sahaja tiada guna kalau tiada usaha tukan. Jangan pernah berundur, teruskan melangkah tanpa berpaling arah xD

Dylla Abas said...

yup..betul tu..tak boleh mengalah sebelum mencuba :)

♥ Nurul Baidurah ♥ said...

Yup..Betul tu..

jaakechik said...

setujuuuuuuuu sangat2x...

Hazmin Hamudin said...

Jangan kata tak boleh sebelum mencubakan. Tapi tengok kemampuan jugak. Hehe

aizamia3 said...

jangan mudah mengalah.. usaha dan seterusnya berdoa.. insyaAllah.. ;)

Rosmiza Ali said...

Betul tu Yui.. Jangan sekadar mengharapkan sesuatu tanpa ada usaha yang berterusan.. =)

Kniedaz said...

setuju dengan ayat itu Yui..tak cuba mana nak tau berjaya ke tak...

Tedi said...

kalau tak cuba, macam mana mahu berputus asa?

Sally Yatiey said...

betul2 :)

azizah :) said...

betul tu sangat2..

^^eKaTiKaH^^ said...

betul tu kak. mencuba dan terus mencuba. jangan cepat mengalah :)

Tihara said...

usaha sedaya termampu, berdoa dan tawakal kepada Nya :)

Cik Nur™ said...

kalau tak cuba kita yang rugi kan...