tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 02, 2013

Kelahiran baru dalam keluarga kami

Alhamdulillah, sebelum aku berlepas ke Bandung, Kika selamat melahirkan 4 ekor anak yang comel-comel belaka. Semua warna oren sepertinya. Tapi sayang, seekor mati tak lama kemudian. 




DOB : 16/04/2013
Total : 4 ekor
Anak yang masih ada : 3 ekor


Tak lama kemudian Eton mengikut langkah. Taknak kalah dengan Kika, dia pon nak beranak juga. Kih kih. Walau dah buta sebelah mata, tapi sifat keibuan masih tetap ada.




DOB : 27/04/2013
Total : 4 ekor



Makin bertambah anak-anak di rumah. Ada sesiapa yang nak kucing? Amat dialukan datang. Tapi semuanya kucing biasalah, bukan baka parsi bagai.


Nak bela, aku bagi tapi if nak mendera atau sebagainya, sila jangan cari aku. Huhuhuh.


Saya pencinta haiwan!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

salam khamis
singgah sini
dah sarapan

Sally Yatiey said...

Banyaknya kucing ;D

Fiza Rahman said...

Comelnya. Tahniah dpt ahli keluarga baru ☺☺

ieda immi said...

alorrrrrrrr comelnyeee
geram2 nie !

wawa syaida said...

comelnye semua...7 ekor kan...banyak tu :)

Rapunzeel Cikilolo said...

waa anak kika comel...

Cik Tia said...

banyak tuuuu .. 9 ekor termasuk si ibu kucing. jaga baik2 ye :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui..K.atie ni bkn benci kucing tp geli klu dia dtg dekat..gesel2 kaki tu....tambah2 anak2 kecik tu. comeinya anak si kika ngan Eton

Cho Zila said...

kalau duk rumah kampung dulu akak suka bela kucing tapi dah duk kat rumah teres kecik mecikni tak nakler akak... payah sesangat...

BUNDA a.k.a KN said...

salam, bunda tak berapa suke kucing..

azizah :) said...

meriahnya rumah yui dengan kucing...hee

eima said...

Brape dh kucing ko wei.....

Kesuma Angsana said...

comel2 even KA takut kucing sikit hehehe

Hazmin Hamudin said...

Yang oren-oren tu cantik. Hehe.. Penat la nak menjaga..

BUI JUNAIDI said...

WAH,SEMUA COMEL TERUTAMA YG KUNING TU..TERASA NAK BELA SEKOR LAH PULAK..HEHE

Nory Zoulkefle said...

bestnyer...
semua comel2...
cantik kaler bulu dia...

Cinta Misteri said...

CiM pencinta haiwan....huhuhu...tp kat umah ni pown dah berkerunyuttt... CiM bekenan laaa kaler kuning tue, dh bg nama belum. meh petik nama;
1. Gigi
2. Yoyo
3. Mimi

Cik Nur™ said...

wahh...meriahnyaaa..!
Nur pun pencinta Haiwan.. :)

hana hadi said...

mak ai.. sepesen je warna.. kucing hana xsama warna dengan ibu, baka bapak lebih kot. haha

are_lin@yu said...

wahh oren ada..blang pn ada..

Che Rosliza Che Mat said...

banyaknya....oren comel..