tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, May 18, 2013

Bertemu bersebab

Kalau takde apa-apa halangan insyaALLAH kami bertemu. Bertemu pun bersebab. Sebab utama nak guna rebat RM 200 under nama shapit.


Dah nak tamat tempoh Selasa ini. Walau boleh lanjut tapi makan masa juga, lebih baik settlekan segera. 


Harini jalan-jalan lusa dan nak kena interview. Nebes aiiiii. Huwaaaa.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Kakzakie said...

Harap dipermudahkanlah semuanya. Interview utk lebih baik - kakak doakan moga berjaya.

Shakira Pathi said...

Nak beli phone samsung ape kak? :D

KY said...

interviwe lagi? good ye sayang

Pwincess sarah said...

good luck kak tok interview... ^_^

Tinta Lana said...

Jalan puas2 harini.. pastu fokus pada persediaan nak pi interview yep >_<

Rosmiza Ali said...

Dup dap dup dap! Insha Allah, kalau rezeki tak ke mana.. =)

Hazmin Hamudin said...

Bergembira la ye sebelum pergi interview. Hehe

nini said...

gud luck interview.....

Rapunzeel Cikilolo said...

wewiit...

datin

Mieya Atiera said...

good luck and all the best sis :)

Tihara said...

jumpa ehem2 ey, good luck utk exam :)

anitadiana said...

kak ita pun ambil hubbynya...coz telefon kak ita dah nyawa-nyawa ikan masa tu..

J.Syazwana said...

kite tak gune. so member lah yang nak gune. huhuhu

ayut said...

jumpe shapit ye yui? ^^done

azizah :) said...

ada semangat lepas jumpa shapit kan..heee

Deqla Manjew said...

shapit..? sape..? hihi..

Shida Radzuan said...

siap yg nk beli fone baru ni yui?