tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 28, 2013

Beza benci dan menyampah

Kalau benci, memang dah tak suka langsung
Tapi kalau menyampah, boleh toleh tengok lagi
Walau macam mana pun, perasaan BENCI harus tiada!


Ya ALLAH, jauhkan aku dari perasaan itu
Sesungguhnya itu hasutan belaka
Hasutan dari syaitan yang sukakan porak peranda


* Daku kurang gembira beberapa hari ini =(



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

amin

diana said...

kalau kita suka membenci,orang pun mudah benci kita..kan??

azizah :) said...

sabar yui.. tu semua hasutan syaitan..

kYna 'cAnGgiH' said...

amin, jauhkan lah dari kami.. takut dgn sifat benci tu,, takut makan diri..huhu

ieda immi said...

aah x suke perasaan bencikan rg nie .. minta dijauhkan huhuh

http://iedaimmiblogshop.blogspot.com/

Deqla Manjew said...

erk..ada betulnya jugak kot..hihi... apa2pun tak baik benci & menyampah kan.. xmo sedih2 ye.. senyummmm ... ^_^

Mrs Lurve said...

sabar..bykkan istighfar

Kniedaz said...

kalau meluat, macamana Yui?
Tapi betul..takble ada benci..mungkin menyampah dengan perangai seseorang bukan benci orangnya

^^eKaTiKaH^^ said...

sabar ye kak Nusha. jngn sedih2 :)

SarahSyafiq said...

buangkan dengan buat benda yg gembira, yui.

eintan nurfuzie said...

ya2.. hindari sifat bergini

http://www.nurfuzie.com/2013/05/cantik-terhormat-vs-cantik-tontonan.html

Cik Nur™ said...

kenapa ni yui....

Azhafizah Md Nor said...

Tingkatkan kasih sayang jauhi Benci :) jangan bersedih yui..sok lusa pasti gembira :)

Shida Radzuan said...

bsabar ye yui setiap dugaan tu pasti de hikmah ..kdg2 perasaan tu dtg bila kite fikirkn kbencian tu sbnarnye xbenci pn..

are_lin@yu said...

lbih krg tp mknanya lain kn..hehe..mntk2 di jauhkan dr kita prasaan yg tak biak ni kan.