tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, May 12, 2013

Shinchan tidur "terbungkang"

Aku tak surelah kalau korang faham atau tak maksud terbungkang tu. Tapi itulah bahasa aku. Aku punya bahasa campur Perak + Utara ( Kedah ). Maksudnya tidur macam Shinchan ni ha.




Kemain lena dia depan pintu. Dia memang suka tidur macam tu. Macamlah dia penat kerja. Kih kih. Nanti sayang dapat tilam baru ya. Sabar tau.


# Tak sabar nak dapatkan pet bed. Dah bayar, tunggu nak dapat je lagi =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Nur Dzafirah said...

amboi... bukan main lagi gaya tidonya... Hehe...

♥ Nurul Baidurah ♥ said...

Huhu!!Kucing saya pun slalu tidur macam tu..

^^eKaTiKaH^^ said...

rindunye kucing kite. hee, dye selalu tidur mcm tu. selamba dye je terkangkang mcm tu xD

Shakira Pathi said...

comelnye shinchan tido :D

Shakira Pathi said...

comelnye shinchan tido :D

combi said...

haha..comei aje :D

Nur Zulaikha said...

jom kte bedah perut die???
p/s:suke suki je

Rosmiza Ali said...

Hikhik! Kucing Mieza pun suka tdo terbungkam cani.. Lena sungguh tengok dorang tdo, comel pun ada.. =)

Cik Nur™ said...

bulat selalu tido mcm ni..
macam baby je kadang2 tu...

pet bed untuk sin chan ke?
nanti tunjuk ye...

Myra Jay said...

Hheeee, selesa kot tidoq gaya cenggitu :D

IntaNBerliaN said...

akak paham mksud terbungkang :-)

Sally Yatiey said...

Comel :D

azizah :) said...

jijah tahu apa maksud terbungkang tu..mmg selalu sebut pon..

MaYa MustWany said...

amboi tido sakan ...hihihi

Shida Radzuan said...

amboi kemain lg hahaaa..