tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, September 13, 2013

Cashout bonus kali pertama NMG

Genap 11 hari aku dengan NMG, aku terus cashout RM 100. Bukan taknak simpan dalam akaun NMG tapi lebih baik aku simpan di tempat yang sebaiknya atau beli barang kemas mungkin =)



Request bonus NMG hanya boleh dilakukan
pada hari Isnin, Selasa atau Rabu 
sahaja


InsyaALLAH jika ikut kebiasaan, duit akan masuk sebelum Jumaat minggu depan ke CIMB. Jika guna bank lain, akan dapat minggu seterusnya pula.


Oklah kan. Kalau Nuffnang cashout tunggu sebulan cek. Lepas itu tunggu clear cek. NMG dalam 2 minggu boleh dapat. Dua-dua bagi rezeki, bersyukur sangat.


Alhamdulillah, moga dipermudahkan urusan pengeluaran bonus pertama aku dengan NMG.


Jika ada yang nak juga jana pendapatan, boleh terus komen atau PM aku di FB. Terima kasih.


* Macam biasa, jika daftar bawah daku, daku yang akan guide kalian sebaiknya =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

nanakimie said...

wah,betul jugak kan yui,baik simpan kat tempat lain,heee

beta kupu said...

tahniah Yui, rejeki....alhamdullilah ;)

izan mama mia said...

wah masyukkk..nak try gak laaa..

Jie Susanos said...

huhu..rezeki tu..

Rizziela said...

nak joint.. plz Nuyu

Eza Boom Boom said...

alhamdulillah, dear. labur kat barang kemas. hihi.

ros_reeza said...

Alhamdulillah..rezeki :)

Cik Nur™ said...

bestnyaa.. :)

kira terus masuk ke akaun la yea..mcm say..?

huny madu said...

Waaaaa bestnya. Nak join gak! Nanti kita pm yui ek :)

Rosmiza Ali said...

Alhamdulillah, murah rezeki Yui.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

ANNA MARIANA said...

alhamdulillah..
rezeki..

aniswany lazim said...

nk join jugak yui......

ct kektus said...

seminggu je ? wahh. bestnya~

Cik Itah@RRP said...

murah rezeki....tahniah yuii..

IntaNBerliaN said...

mcm best ni.. yui dh cashout

Sally Yatiey said...

tahniah kak :)

Deqla Manjew said...

murah rezeki yui.. alhamdulillah..

Mieya Atiera said...

tahniah Sis :)

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah rezeki..sekejap je dh seratus ye

Mimi Azirah said...

Pttla rmi msg akak tny psl nmg pdhal akak xjoin lg pun..memg menarik nih..nti akak msg personal kat yui jela ye..seng sket

tarmizi said...

Tahniah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bestnyerrrr yui masyukkk tu

Che Rosliza Che Mat said...

akak belum lagi..