tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, September 22, 2013

Tidur terbungkang

Aku tak pastilah perkataan terbungkang tu memang ada dalam kamus atau loghat aku untuk Perak + Kedah. Tapi nak tahu macam mana terbungkang, tengok saja gambar ini.




Kemain Shinchan tidur. Nyenyak gayanya tu. Takpelah, nasib baik tuan kamu ini tak kisah. Layankan aje ragam kamu tu sayang.


* Orang pun boleh tidur terbungkang tau. Macam mana? Tryla sendiri =)





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

ezrie edris said...

haha...style giler kucing hang tidoq...jempot join http://izzriidris.blogspot.com/2013/09/segmen-bloglist-izzri-idris_21.html

Cik Nur™ said...

geramkan kalau tgk diorg tido terbungkang mcm tu...

rasa nak picit2..hehehe

Ibu Lala said...

Penatnya dia. Buat keja apa la tu penat sgt.

Chot said...

Like owner nih.haha

Fateen said...

Comel la.. haha

Mieya Atiera said...

hahaha.. sama saje dengan kucing nenek dekat kampung. Tidur tak hingat dunia dah

wawa syaida said...

hihi comel je sinchan tido

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

walaupun terbungkang... tetap comel gaya tido tu..hehehe

E'in said...

kat johor pun ade guna gak perkataan terbungkang tu... hihi

Cik Itah@RRP said...

teruknya tidur dia hahahha :D

azizah :) said...

haah jijah pon selalu guna tidoo terbungkang..hahaha

Deqla Manjew said...

comei.. geram tgk.. teringt momon yg suka tdo terbungkang gak..tp skrg dah x mampu lagi nk buat mcm ni agknya.. rindukan momon yg dulu.. ;(

Azhafizah Md Nor said...

orang johor pun sebut terbungkang gak yui..kalau kiki fiza tidur camni dah lame kena kacau..hihi

nanakimie said...

tempat nana pun sebut tdo terbungkang jugak yui:)

fieda said...

kucing mmg suke betul tido gitu ye

Nory Zoulkefle said...

amboiii kemainnn lagi...sedapppnya tidoo

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sampai terbongkang tido yer