tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, September 13, 2013

Pilihan anda antara Shinchan atau Aiskrim Walls Selection?



Kalau diberi pilihan salah satu, mana dahulu yang korang nak? Kalau aku, semestinya Shinchan walau aiskrim tu ada perkataan cheese sekalipun. Tidak tergugat sebab aku lagi geram pada si bulus ini.


Korang pula yang mana? 


Bila banyak kali tengok gambar ini, macam seram pula. Macam opsss! Huhu.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

Rapunzeel Cikilolo said...

sin chan makan ais krim ke?

hehe.

Cik Itah@RRP said...

nak aiskrim!!

Nory Zoulkefle said...

akak pilih Shinchan...
haii shincann, come to mama...hehehe

IntaNBerliaN said...

kak ina mestilah pilih aiskrim sbb takut kucing.. hiii

ct kektus said...

tak pe yui. yui amek kucing, kite amek aiskrim ok ? hahaa

diana said...

pilih dua2 sebab boleh kongsi..heheheh

Sally Yatiey said...

nak aiskrim! ;) hee

Amirul Amir said...

cin can, hehehehe :) no-ordinaryblog(BlogKartunDunia)

nanakimie said...

macam apa yui?macam hantu ke,heee...

nana pilih aiskrim walls!nengok kucing dari jauh boleh,kalau pegang? ne hi,takut^-^

Eza Boom Boom said...

sodapnya aiskrim tu.. heee. :)

Deqla Manjew said...

hurm..ikot hati nk je sincan.. tp kalo nak pun x dpt punye.. hihi.. so pilih eskrem la.. mesti dpt kan.. sbb yui kan pilih sincan.. so eskrem tu bg deqla je la..hahaha..

Hazmin Hamudin said...

Aiskrim la. Haha

hana hadi said...

shinchan :)
geram lagi tengok shinchan.. hehe

ejulz said...

si bulus tu goreng pun sdap.. hehehe.. gurau je.. hehe

BUNDA a.k.a KN said...

ais krimlah...

nor azman said...

comel kucing dia..hehheeh

Mieya Atiera said...

Eee.. gebusnya kucing sis.. Geram pulak Mieya tengok.

Amanina Mads said...

nak 2 2 .. hehe

Mimi Azirah said...

Akak pilih aiskrim

FarhanahAdzlan said...

saya pilih dua2 komfem!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

eskrem la pilihan hati kucing tolak tepi sbb takut hahaha

Che Rosliza Che Mat said...

akak lagi suka si mulus..

Cik Nur™ said...

kita sama, nur mmg akan peluk si bulus tu dulu laa...

geramlah tgk dia..!

Syida Rasyidah said...

kembangnye diaa... mcm nak cubit2 jek :)

Nadia Johari said...

Nad pilih kucing