tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, September 03, 2013

Kucing makan durian? Perkara biasa



Bila kenang entry pagi tadi, rasa sayu pula. Ubatkan rindu up gambar kucing yang lain. Ini si hitam. Sakan nak juga melantak durian. Nah ambil kau makan!


Depa ini ragam macam-macam. Yang duk minta durian crepe aku pun ada. Tak percaya? Nanti aku tunjuk ya. Ini bukan auta tapi benaran. Hihi.


* Bukan anak-anak Kika yang diberikan. Depa menyusu lagi mana boleh lepas dari maknya.



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

diana said...

akak pernah baca tak elok bagi kucing benda manis.kucing memang suka manis2 nih..kucing akak ada jugak suka makan durian..pantang bau durian dia nak jugak..siap tido sebelah durian lagi kalau kita tak belah durian tu..

Shark Kay said...

hehe..
x cirit birit ker kucing tu nnti..

Nurzakiah Hanum said...

hebat kucing nie

Nisah Idham said...

akak belum lagi bagi jejebons akak mkn durian. ritu akak mkn durian crepe, depa tido dlm bilik. hehehe akak tutup pintu :p

Kuazue Mohd said...

hahaha..cik azue pun dulu afa sekor kucin ni yg suka makan minum ikut dan..dari durian..rambutan..pai air teh n kopi pun dia sebat...hahaha..x plak dier sakit..sehat lagi ada lah...

Deqla Manjew said...

yup..perkara biasa je tu.. sbb kucing kdeqla dulu mcm tu gak la dulu.. tp dah lama mati kucing tu.. terkenang pulak ke dia..huhu..

Shida Radzuan said...

uihh hebat kucing ni yui citarasa dh mcm manusia..durian pn hentam huhuu..

Chot said...

Mcm dan biasa kan? Tp pd kita ttp luarbiasa... Kagum ada la tgk depa mkn durian

Noor said...

kucing sy dulu suka mkn rmbutan..kalau durian lg la suka.hihi..

Puan Ezy said...

kucing pon pnye selera yg tgi.. ekeke

maszmadi said...

dulu kat kampung pon akak ada kucing yang suka makan durian, kaler itam jugak, tapi sekarang kucing tu dah ilang, ke lari, ke kena curi orang.. huhu yang penting dah xder dalam peliharaan kami..

Azhafizah Md Nor said...

tak panas ke dia makan durian yui?ok ke tak tu nanti?

Jie Susanos said...

kcing pn nk jgak..tringin tgk tuan dia mkn..

nanakimie said...

hehe,baru tau ni kucing pun makan durian:)

^^eKaTiKaH^^ said...

kucing makan durian? kite pun tak makan durian kak. hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah2 kelasss kucing yui mcm manusia gak makan duyan hihihi

Wak Gelas™ said...

kucing pon lapar gak makk.,ahHKs

Hazmin Hamudin said...

Habis la kena kencing manis kucing tu. Haha.

Sally Yatiey said...

tak pernah dengar sebelum ni kucing reti makan durian ;D hehe

nanieybarnieylurviey said...

Sedapnye makan durian!!! Hee

Cik Nur™ said...

Kucing Nur dulu suka jilat minyak angin cap kapak..hehehe....

kalau kita sapu dekat dahi, pasti dia dtg menjilat..hehee

IntaNBerliaN said...

rasa pnh nmpk kucing mkn doyan ni.. tp lupa kucing sape

Cik Itah@RRP said...

wahh...kucing pun suka durian ..:)