tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, September 06, 2013

Kucing makan durian crepe

Kau ingat orang sahaja yang duk teringin telan durian crepe? Ni ha kucing aku si Lela pun pantang tengok aku makan. Sibuk je dia kat sebelah buat muka kesian selagi tak dapat rasa.




Gedikkan? Gedik tu perangai Lela seekor sahaja ya. Tiada kaitan dengan owner. Hahaha!


Badan dia sekarang dah macam Kika. Dari belakang dah sama bila tengok ekor sahaja yang lain. Moga cepat membesar Lela sayang.


Nak tengok gambar si Hitam makan durian?
{ sini }




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

Rizziela said...

dah lama x buat durian crepe.. nak kena start balik ni

AnneRaini said...

amboi, kucing pun pandai demand ye skrg..nak yg mahal saje..hehe

Hazmin Hamudin said...

Parah dah yui ni. Habis kucingpun dia bagi makan durian. Haha

nanakimie said...

adoila,hehe...nana pun xmakan durian creepe:) cayala lela^-^

Deqla Manjew said...

memang peminat tegar doyan nii...hihi..

Shark Kay said...

manja btuil kucing nie..
durian crepe pun lantak..
hebat kucing2 yui ni.

Cho Zila said...

durian crepe pun dia makan.. alahai kucing bertuah...

Azhafizah Md Nor said...

luckily fiza tak makan durian..amboii berselera lela ni ye..

Tihara said...

nama dia sama dengan adik akak, seleranya dia makan derian crepe :)

^^eKaTiKaH^^ said...

kite pun tak makan durian, lela makan erk. hehe

Ayie Abas said...

mmg ada kucen suka mkn durian...hehe

azizah :) said...

demand betol kucing yui..hee

Chot said...

kita makan sorok2..haha..nanti hero mintak..berebut dgn kita

Cik Itah@RRP said...

selera dia makan durian :)

ikafantasi said...

amboi lela..kelasss!!

Sally Yatiey said...

boleh tahan ;D hee

Amanina Mads said...

xpernah makan lg.. kucing pun suka. huhu

Mieya Atiera said...

erk... First time dengar.. haha

nanieybarnieylurviey said...

Comelnye.. Adik nani kena kejar ngn opoq sbb si opoq bau durian. Sekali mama bgo seulas. Cepat je makan.. Hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

heheeee kemain kucing yui lyn durian crepe

Cik Nur™ said...

hebat kucing yui ni..mkn durian..hehehe

Che Rosliza Che Mat said...

kikiki kelakar..si lela makan durian tak panas ke...

Ibu Lala said...

Memang ada kucing yg pandai mkn durian. Kucing akk dulu pun pandai mkn durian.

wawa syaida said...

tengok lela ni...teringat pulak kat fluffy