tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, September 30, 2013

Ustaz Kazim Elias di Hari Infoternak Negeri Perak malam ini

Hanya nak maklumkan malam ini 30/9/2013 Ustaz Kazim Elias ( UKE ) akan mengadakan ceramah sempena Hari Infoternak di Sg Siput (U), Perak bermula jam 9.00 malam.


Orang ramai dijemput hadir untuk memeriahkan lagi ceramah. Lagipun ramai dah tahu tahun ini adalah tahun terakhir UKE akan berceramah secara umum. 


Pasti sesak malam ini. Aku tak dapat pergi sebab dah berada di Ipoh. Musim hujan sekarang jadi tak sesuai nak merempit balik rumah. Huhu.


* 2 kali dah pergi Infoternak. Muahahaha!

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

azizah :) said...

suka ustaz kazim kalau bagi ceramah! kelakar..hee

Deqla Manjew said...

alamakk.. jauh tu nak pegi.. yg dkt tu jgn x pegi..rugi kan.. ;)

Azhafizah Md Nor said...

selamat mendengar dan mengambil ilmu nanti :)

adyna said...

Pas abah akak pencen ppk mmg dah tak g info ternak dah yui

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
hai dah lunch ke?
hari ini anum bz sangat2

IntaNBerliaN said...

wah bestnya... akak minat dgr ustaz kazim ceramah

Liza Licha said...

nanti gtw la apa ustaz cakap ye yui :)

diana said...

ustaz ni kelakar..selamba je ceramahnya..

kyo_9 said...

UKE dah nak berhenti ceramah ke??
lepas ni masuk bidang politik eh??

ieda immi said...

kalau dekat nak jugak terjah nie ! ;)

Shida Radzuan said...

kalo part sedih dia cerita..mmg mgalir air mate kot huhuuu^^

Cik Nur™ said...

tak pernah pergi pun..jauh...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ceramah ustaz kazim pun best