tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, September 19, 2013

ST 92 # - Keputusan & kesungguhan

Apabila sesuatu dipilih
Bermakna aku bersungguh-sungguh
Keputusan yang muktamad setelah membuat penilaian
Keputusan yang mampu memuaskan hati sendiri


Kata-kata orang?
Aku abaikan kata-kata menjatuhkan
Aku ambil kata-kata positif
Aku ambil kata-kat
a cadangan


Terima kasih kepada yang masih menyokong
Terima kasih kepada yang masih setia
Hanya ALLAH mampu balas segalanya


Yang benar,
Aku insan biasa




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

izan mama mia said...

gd luck dgn keputusan yg dipilih

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi

Nieyl said...

Sentiasa Berfikiran positif..
jauhkan diri drpd org yg suke patah kan semangat... Morning!

nabila zaremi said...

set kan nilai positif dalam diri..insyaallah...

Rizziela said...

Apa yg penting..kena percaya dengan diri sendiri kan

beta kupu said...

yui, kdg2 mmg kita xpatut pun amik pusing ngn apa yg org cakap sbb bkn tuk menaikkan semangat tp menjatuhkan kita plak.....*norma kehidupan*

Kakzakie said...

Bagus Yui..
Inilah dikatakan memotivasikan diri sendiri. Bijak membuat timbang-tara..

Tihara said...

manusia ada pendapat masing2, buat yang terbaik yui :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ikut kata hati yui dan buat keputusan dgn bijak k

Hazmin Hamudin said...

Kalau kita dah buat keputusan, pasti sebelum tu kita dah buat kajian baik dan buruk dengan keputusan tu. Kalau keputusan tu tak menjadi apa nak buat. Sabar dan redha je la dengan keputusan tersebut.

Kesuma Angsana said...

always doakan yg terbaik for u yer... done clik2 nuffnang juga

AnneRaini said...

Dont giv up.

Cik Itah@RRP said...

sy doakan yang terbaik untuk yui..:)

Mimi Azirah said...

bila dh buat keputusan semangat kne tggi

suri said...

salam.jangan putus asa kita mesti kuat dan sungguh2 apa yg kita buat pastu buktikan...cewah...

nanakimie said...

pedulikan kata mereka:)

Liza Licha said...

jangan pikir sangat Yui kat mulut orang :) biarkan je

Jie Susanos said...

jgn ptus asa..

shaFazie said...

Betul tue Yui..kita kene yakin dengan segala keputusan yang kita ambik

Sally Yatiey said...

Betul tu kak :)

Deqla Manjew said...

yes.. pedulikan kata2 org ...trs mara ke dpn..jgn pndg belakang.. ;)

Nadia Johari said...

Always support yui

Cik Nur™ said...

apapun, nur doakan semuanya terbaik buat yui...