tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 10, 2014

Beli tapi tak pakai

Sejak dua menjak membeli-belah macam salah satu hobi walau tahu poket itu agak kering. Pantang nampak sale, laju saja nak tengok. Eh jangan risau, sebab aku selalu survey harga normal dan harga diskaun. Maka, penjual atau si kedai tak bolehlah nak klentong bagai. Psiko!


Semalam saja kemas almari yang gedabak. Nampak banyak sangat benda baru termasuk yang ada tag. Aduhai! Nampak sangat aku beli tapi tak guna. Entah kenapa aku suka pakai benda yang sama sampai aku bosan. So, yang beli terus campak sekali plastik dalam almari.


Solution?
Aku rasa aku nak jual balik. Jual lah kurang sikit dari harga beli. Nama pun item barukan? Tengoklah kalau rajin aku update dalam blog. Lebih rajin aku update kat FB page Nurul Yui Collection.


Mesti ada antara korang yang spesis aku kan? Baik mengaku cepat. Huhu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Anum said...

salam
singgah pagi
sory hr nie bz skit

Ninie said...

kt ofis xleh buka fb, lunch hour baru leh buka. x sabar nk tgk collection...hehe

Nisa Greennnpanda said...

malangnye skrg nie duit tgh sengket... so xleh nk shopping dr yui... T^T

eima said...

aku kedekut dik ... dah tentu aku tak beli sesaja klu tak pakai ... hohoho

Myra Jay said...

Samala kita suka membeli, tapi akak kadang beli tak boleh pakai bukan tak terpakai..heheee

Azhafizah MN said...

Fiza pun ade je yg beli tp tak pakai..so let go je la dari terperap dlm almari