tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 10, 2014

Bokiita voila plus maxi basics murah

Aku dah bagitahu, aku suka beli tapi bila test dan rasa tak sesuai terus nak jual [entry]. Yelah, dari terperuk dalam almari, baik clearkan secepatnya. Aku pun tak rungsing tengok.




STATUS : SOLD


Kain memang cukup selesa. Labuh tutup bahagian dada & mudah untuk adjust. Ala instant shawl. Harga beli RM 49 tapi harga aku nak jual hanya RM 50 termasuk postage. Kepada yang berkenan dengan bokitta hitam ini, boleh terus roger aku ok.


Bila pakai, feeling gadis arab gitu. Mehmeh.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

:) cnatik

:: Cik Viva :: said...

tgk neelofa pakai cantik je...

Najib Ariyan said...

Salam... pakaian pompuan...tak reti nak komen... so salam singgah je lah

Diana Rashid said...

cemana nak pakai nya nih..tak reti pulak akak..heheh

Azhafizah Md Nor said...

Cantik untuk mereka yg ssuai pakai

G said...

Cantik..beli kt mn?