tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, November 23, 2014

Yong tau fo Aeon Station 18

Jumaat ketika rehat, jamah yong tau fo yang dijual di foodcourt. Seketul RM 1. Mahal tapi nak buat macam mana. Nak makan. Huhu.




Pilih 6 ketul + sayur kangkung. Jumlah RM 8. Kenyang bangat! Alhamdulillah.


Aku rasa macam nak jadikan entry makan minum untuk hari minggu. Huhuhu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

sedapnyaaa yui :)

QUEENPINK said...

Breakfast hari ini queenpink makan yong tau fu :)

ziezah.com said...

sedapnya.. myesal ari tu xmakan ms balik semenanjung..huu

eima said...

tak gemar mkn ... sbb mkanan berebus.. tak minat ... hihi
tp sesekali mkn ok la

Najib Ariyan said...

macam mahal kan... carik lah resepi kat internet... buat sendiri... lagi kenyang buntang banyak hari boleh makan

lynndamya said...

Salam, ahh lama xmakan ini...actually sy lebih suka makan yong tau fu yg jenis berkuap sup pedas tu..yui penah makan tak? hehe

anamizu said...

bila pegi aeon s.18 ni ade gak ternampak kdai yong taufu ni tp x pnh try lagi hehe

Mardiah Diana said...

Nampak sedap jer dik Yui..

Azhafizah Md Nor said...

Sedap..sesekali bolehlah kan

Nadia Johari said...

yong tau fu tempat nad pun sedapp..ehhe