tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 25, 2014

Kisah kucing lebih banyak

Sejak dua menjak ini, blog aku banyak dipenuhi dengan entry berkaitan kucing. Tambahan banyak cerita berkenaan jualan Dana Untuk Meow. Aku usaha mana yang boleh.


Orang bujang, kalau bukan kisah peribadi, kisah apa yang dia suka.
Dah bertunang, kisah prepare nak nikah.
Bila dah nikah, kisah laki bini mungkin.
Ada anak, entry penuh tentang anak.
Begitulah seterusnya.


Jadi, jangan bosan kalau kisah kucing lebih banyak sekarang. Al-maklum, aku pencinta haiwan yang kurang berkemampuan tapi kaya dengan kasih sayang. Ewahhh! Memang betul!


Kalaulah korang ada nak tanya apa-apa, silakan. InshaaALLAH aku buat entry khas untuk pertanyaan anda. Contoh, macam mana proses mandul kucing, cara nak ajar kucing berak & kencing dalam bilik air. Korang tanya, inshaaALLAH aku jawab mana yang boleh ya.


Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ]




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

i love cat

LYAfrina said...

Hihi.. biasa la tu.. cam k.lya asyik psl anak jee.. hehe

eima said...

tak pe cite pasal kucing pun aku suka baca pe ...

Nur Inani said...

pencinta kucing sejati ni.. hihi ^__^

Chot said...

Untung ade cerita jgk, blog sy lansung xklua apa2 cerita! Hahaha

anamizu said...

cite psl kucing kan byk info yg Yui share. dpt jugak sharing mcm2 hehe

Azhafizah Md Nor said...

Cerita ikut masing2 lah kan yui..hobi yg berbeza :)