tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 20, 2014

Terasa kehilangan

Lama dah
Lama dah aku rasa macam ini
Aku pun tak pasti kenapa
Macam mana boleh sampai sebegini
Kenapa seteruk ini


Ikut lumrah manusia
Aku pandai sembunyikan perasaan
Pandai simpan sampai tiada yang perasan
Sentiasa fikir aku orang ceria


Bulan ini adalah bulan menguji kekuatan
Menguji kesabaran
Menguji tahap kegigihan
Atau menilai banyak mana kelemahan


ALLAH
PadaMU aku mengadu
Kuatkanlah diri ini
Walau ku tahu ku selemah manusia
Dalam menghadapi dugaan akan datang...




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

3 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

la awat ni cek? Watever u do or plan to do, agak doakan semoga berjaya...baik dari segi perbuatan mahupun perasaan..

Anum said...

singgah pagi

anamizu said...

bykkan bersabar lah Yui. itu je ana mampu cakap..