tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 06, 2014

Menulis di blog

Memang tabiat aku, aku lebih suka bersuara melalui penulisan. Lebih gemar menulis dari berkata-kata. Bukan apa, pabila aku bersuara terutama perkara melibatkan kemarahan, takut kata-kata aku dianggap sangat serius. Takut ada hati terluka.


Maka, aku menulis. Seperti apa aku lakukan sekarang. 


Oh ya, tak semua entry terutama melibatkan perasaan, adalah 100% perasaan aku sendiri. Kadang, aku suka memerhati keadaan sekeliling. Maka ku tuliskan sebagai kata semangat atau panduan. Buat pedoman untuk diri sendiri.


Dulu, aku suka menulis diari. Ada buku khas. Tapi sekarang dah ditinggalkan. Ku coret di blog walau hakikatnya aku sendiri tak pasti blog ini akan terus kekal atau tidak.


Apa pun, aku enjoy dengan cara penulisan aku sekarang. Seronok menulis di blog.


Aku bukan keyboard warrior ok! Hahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Mun said...

sama laa kita yui...

lagi suka menulis dlm blog...

lagi suka luah dalam blog... luah setiap suka,duka..

dulu pun diari... siap berkunci gituwww... hehehe..

sejak ada blog...selesa luahkan melalui penulisan kat blog...

Anum said...

enjoy kan menulis

lynndamya said...

Salam, haha yui xboleh tinggalkan blog, ramai pmbaca rindu nanti~ hihi..owh kadang2 sy akan jadi keyboard warrior di blog, tp tak selantang yg dulu~ chewahh...all the best :D

Ann Ishak said...

ye la, kekadang saya pun terfikir...sampai bila blog ni akan bertahan agaknya :)

Myra Jay said...

Hhehee..
Kita serupa :)

PeRdU cINta said...

bicara hati ke hati..diterjemah melalui penulisan..

Unknown said...

sangat enjoy tulis dia blog walaupun xde org baca..hahaha

anamizu said...

betol3. dulu ana pon tulis diary je. tp skang byk tulis kat blog je. sedih ke heppy ke byk share kat blog je compare to fb / ig. sbb kalo share kt fb adeeee je org yg cepatt nk judge kite. maklumlah kat fb ramai org yg kenal kita personally. compare kat blog kurang sikit org kenal kita personally hehe

Nadia Johari said...

Dengan menulisla dpt meluahkan isi hati kita..

Azhafizah MN said...

Menulis lebih baik dari berkata kata