tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, November 09, 2014

Konsert akhir AF 2014

Malam ini adalah merupakan konsert akhir AF 2014. Rancangan realiti yang dah bertahun-tahun lamanya sampai aku pun dah tak berapa gemar tengok. Mula-mula dulu sahaja yang excited. Hahaha.


Tapi mak aku suka. Dia suka dengan peserta lelaki Firman kot namanya. Yang asal dari Sabah. Katanya suara Firman sedap. Bila aku dengar, memang betul. Ada keunikannya.


Siapa juara malam ini?
Tengoklah nanti. Harap bukan yang perempuan tu menang. Aku tak kenan, Eh, boleh gitu?


Untuk undi?
Memang taklah. Kredit sendiri pun tak topup. Mehmeh.


Good luck kepada semua peserta akhir AF 2014.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

sape Yui? Nuha atau Adel?. hihi. Ros pun jarang tengok.

Abang Bear said...

Haaaaa.... dah akhir dah? sorry sangat sangat tak mengikuti...

nini said...

kita tak tengok pon...tp fb cakap firman yang menang hihi

Mardiah Diana said...

Salam singgah pagi dik Yui...en.hubby akak suka sangat tengok af ni sebab dia minat firman...hehe...

Tihara said...

Tahniah firman yang juara :)

Myra Jay said...

Akak pun da tak layan af sangat, final semalam pun tak tengok sebab takdak astro.. hehee

Azhafizah Md Nor said...

Af dh lama ditinggalkan.tgk online gitu sekadar tengok jap