tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 04, 2014

Peluang & hargai

Kalau dia masih beri awak peluang
walaupun awak dah sakitkan hati dia berkali-kali
ketahuilah yang dia itulah
paling menyayangi awak.
Hargai dia,
bukan lepaskan dia.


Sumber : Tentang Kita

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Rapunzel Cikilolo said...

betul tu yui.

hargai dan cuba buat die happy.

insya-Allah kite happy jugak kan?

ziezah.com said...

setuju.. dia tak kesah walau berkali kita lukakan dia..maknanya mmg betul2 dia nak kita..heee

eima said...

bercinta zaman bujang dan berkahwin berbeza...

aku pun tatau nk ckp cam ne .. tp bila dah berkahwin .. lebih kepada give and take .. klu tak ..tak kemana hubungan tu ....

Diana Rashid said...

Betul..dia tak mudah buang kita macam tu je..sebab dia syang kan kita..:)

Mila Hilas said...

sgt mendlm maksudnya

Azhafizah Md Nor said...

menghargai tu sangat penting

At-Tarmizi said...

thumbs up =)

http://seronoknyermelukis.blogspot.com

anamizu said...

haah betoi3..

eMMe said...

cam citer akak muda2 dulu... heheh..kelakar cinta zaman muda2... kalo jodoh kuat... sampai la hingga saat ini...

Nadia Johari said...

Tapi kalau dh berulang terpaksa tinggalkan